4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
11 måneder, 21 dage siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
1 år siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
1 år siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden

Puls: 8,1

Publiceret: 0
Afgivet: 3
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Skal jeg blive ved med at sidde her på mit værelse, og stene, og høre musik? Skal jeg gå på tanken? Men hey der er sguda lukket, jamen så var det jo godt jeg var deroppe før de lukkede, og købe noget guf, har jeg lige spist det? Ja! Smagte det godt? Ja! der er også den mulighed at jeg kan gå over på pizzariaet, men hey igen, igen, hvorfor skulle jeg det? Jeg fik jo god mad til spisetid. Men tilbage til det guf jeg havde købt, det blev ædt lige efter aftensmaden, og jeg synes jeg kan mindes, at jeg sagde til ekspedienten oppe på tanken, at jeg skulle have noget at hygge mig med efter aftensmaden, hun svarede "selvfølgelig", eller gjorde hun? Jo det er jeg ret sikker på hun gjorde, jamen Kenneth gamle dreng, så er der jo sådan set ikke andet for, end at vi sidder her, og stener, og hører lidt god musik, som jeg var inde på i starten af denne tekst, og så tror jeg sgu at jeg går i seng lidt senere, men for nu vil jeg lige sidde og nyde fælleskabet, herpå dette vidunderlige forum, også kaldet Fyldepennen, med lidt god musik i ørerne.

Det var alt fra vestfronten (det mørke Jylland)

PS: Jeg håber jeg snart hører fra, en ganske særlig, og kærlig ven, og DU ved hvem. Jeg har intet andet end kærlighed at give dig.

KH Kenneth

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/01-2023 19:25 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 240 ord og lix-tallet er 28.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.