Naturens orden do :-)


1 år, 1 måned siden 0 kommentarer Blandede tekster

4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
1 år siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
1 år, 1 måned siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden

Puls: 6,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at være, som vi er skabt? Hvorfor, må en kvinde ikke have lov, at være en kvinde? Hvorfor, må hun ikke have lov til, at være en smule frodig, og have nogle dejlige former. Det er sådan vi er skabt for fan, og en mand og dame, som gør alt det sammen, som kun fantasien sætter grænser for, er sguda noget af det mest naturlige. Altså nogle små børn vil sige, at det er ulækkert, men er det fordi de ikke tør at sige andet? JEG har altid syntes at kvinder er dejlige, og glædede mig til jeg kom i puberteten, så jeg kunne udleve mine fantasier, jeg havde som lille. "Arltså, ved du nu hvad?" (citat mormor.) Kan ikke beskrive helt hvordan jeg har det, vil bare hylde alle jer dejlige damer derude. I er ikke overvægtige bare fordi i har en stor ladeport, sådan SKAL det sgu være. Idealerne er helt forkerte mand. Se bare mode industrien, med de annoreksi ramte strikkepinde der løber rundt. Kvinde, du er kvinde. Mand, du er mand. Så nyd dog hinanden, tag et glas rødvin, hør noget god musik, se noget fjernsyn, ryg en fed, hvis det er det i har lyst til. Nyd dog livet mand, vi har fået en masse gaver, stiftet fra naturens side. Og er det egentlig ikke utroligt, at man kan spise en hotdog med det hele, og at den smager så godt? Er det ikke bare skønt, at man kan dufte til en lyserød rose? Har ikke så meget andet at sige for nu, end det jeg lige har sagt. Hyg jer derude, og gør det i har allermest lyst til. LIGENU!

PS: Vil også gerne hylde alle jer dejlige mænd derude. :-) :-D :-)


Kærligst Kenneth

Over&Out

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/03-2023 17:26 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 303 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.