4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
11 måneder, 19 dage siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
1 år siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
1 år siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden
30Digte 4 (bliver løbende opdateret) ;-P
Jeg boller med dig, du boller med mig. Alle boller med hinanden, ... [...]
Digte
1 år, 1 måned siden
6Er lige vågnet fra en drøm
Hey allesammen! det er nu tidlig morgen, og jeg er lige stået op ... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden
13Et Samfund i samfundet?
Hey fra mig alle i dejlige skrivere. vil hermed dele nogle tanker... [...]
Blandede tekster
1 år, 2 måneder siden
0Det uendeligt rå paradis (eller sådan noget...
Tja vores alle sammens sol, hænger deroppe, og lyser så smukt ned... [...]
Blandede tekster
1 år, 2 måneder siden

Puls: 6,4

Publiceret: 0
Afgivet: 3
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de revner driver mig til vanvid, MEN nu starter de rigtige eventyr, vi skal på bryllupsrejse igen, denne gang bliver vi sgu ikke snydt, jeg får et guld ur i morgengave, og du kan få en alliancering.

Vi skal drikke champagne, JEG åbner champagnen, og den vil med 90% sikkerhed sige knald, og flyde lidt over, og sådan skal det sgu være.

Vi skal ud og sejle, vi skal ud og køre, jeg styrer det hele, både båden, bilen, og Harley'en, hvis du har lyst kan du komme med, altså DU min skat, men i andre kan også komme med hvis i har lyst.

Hvad er bedre end en V12'er der bliver lukket op for, og brøler, ligesom når en tiger viser tænder?

Hvad er bedre end et skib der sejler op imod vinden, og rider på bølgerne, ligesom du rider på mig?

Hvad er bedre end at DU kan sidde bag på Harley'en, og mærke vibrationerne i dit underliv?

Ja det er jo måske ligefrem hele tre ting, og så tænker jeg i skrivende stund, hvad laver du?

Har du det godt på båden?

Har i andre det godt?

Vi klarer den allesammen, det lover jeg, på den ene eller den anden måde skal det nok gå, hold ud.

Jeg bliver så ramt af en tanke om krystal klart blåt vand, og det næste jeg tænker er ild og vand, det ene er varmt, uhyggeligt varmt, det andet er koldt og nogle gange ISKOLDT.

Det næste jeg så bliver ramt af er sgu, at jeg skal ud og have en tår vand, og JA "im back," nu har jeg været ude og få en tår dejligt koldt vand, og det var sgu iskoldt, tro mig, og vi to er sgu ligeså iskolde, ydermere skal vandet i en vandhane jo gerne være iskoldt, men under bruseren dejligt varmt.

Jeg tænker så, at jeg var i et dejligt varmt bad for lidt siden, og det var skønt, skæppe skønt endda, ydermere har jeg duftevand på, og menuen står på lammekølle iaften, og det er sgu ligeså skæppe skønt.

I glimt kan jeg så se når du smider dine lyserøde trusser foran mig, de trusser har den samme farve som roserne i haven, og dufter ligesådan, og det er jo så MEGET skæppe skønt.

Nu siger jeg det helt klart og tydeligt, jeg vil have dig, og jeg vil have dig NU!

Jeg vil ikke klage mere, men vil nyde hvert et sekund, selvom det nogle gange gør ondt.

Jeg har været mere end en tur rundt om blokken, skal vi sige det sådan?

Og jeg vil håbe vi allesammen er venner, og jeg har lært at uden hinanden er vi sgu ikke særligt meget, og jeg holder af jer alle, særligt i skrivende stund, måske endnu mere når i læser dette.

I skal bare vide at i allesammen er noget særligt, hver og en.

Jeg må sgu bøje mig for førergrisen, fordi hun er jo chefen, og det er jo ligesom at spille skak, dronningen beskytter kongen.

Har ikke så meget mere at sige for nu, håber bare i allesammen har det godt, GOD PÅSKE!

Your one and only captain of worlds K.H.C.

Over&Out

PS: Vil ikke håbe jeg stikker snuden for langt frem, ved godt at der er noget der hedder jantelov, deler bare mine tanker med jer, det håber jeg er ok :-)

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/04-2023 15:08 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 582 ord og lix-tallet er 33.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.