4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
11 måneder, 20 dage siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
1 år siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
1 år siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden

Puls: 6,5

Publiceret: 0
Afgivet: 3
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Hey fra mig alle i dejlige skrivere. vil hermed dele nogle tanker med jer, som jeg går og pusler med.

Der findes jo mange forskellige samfund, i samfundet. Der er foreninger, klubber, firmaer/arbejdspladser, der er psyken, der er spjældet osv. Og hvert "samfund," er vel skabt i en speciel ånd, altså der hersker en helt speciel ånd i pågældende samfund. På en arbejdsplads f.eks, er der nogle der er dygtige til det ene, der er andre som er dygtige til noget andet, der er dem der bliver mobbet, der er dem der bliver rost, der er cheferne. Det rummer hele spektret. Der er noget der hedder lovgivning, men mange gange så er der sgu særregler, om hvordan man gør ting de forskellige steder, altså man opfinder på en måde selv sine regler. Alt er vel relativt eller sådan noget. Er ved at være en smule ør i bolden, har stort set skrevet hele dagen. Det var sådan set bare dette jeg ville dele med jer.


Over&Out

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/02-2023 21:42 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 167 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.