Digte 4 (bliver løbende opdateret) ;-P


1 år, 1 måned siden 30 kommentarer Digte

4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
11 måneder, 14 dage siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
1 år siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
1 år siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år siden
30Digte 4 (bliver løbende opdateret) ;-P
Jeg boller med dig, du boller med mig. Alle boller med hinanden, ... [...]
Digte
1 år, 1 måned siden

Puls: 6,2

Publiceret: 0
Afgivet: 3
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Jeg boller med dig, du boller med mig. Alle boller med hinanden, FORDI, ellers havde vi ikke været til.

Jeg favner blidt og nænsomt din vidunderligt frodige, og buttede krop, og lader mine hænder synke i hver en feminin, blød, og dyb kløft.

Tja, der er sgu fugt i fugen du. Giver du en sjus?

Min mor fortalte mig, at da jeg kom ud af hendes liv, lå jeg på hendes mave, og kiggede op på hende med store blå øjne, men nu er det sgu DIG, jeg ligger og kigger op på, med store blå øjne.

Du er den eneste jeg stoler på, især når du sidder i min stol, og poserer, med benene over kors, og ærligt, jeg kunne kigge på de vidunderligt brede, og kvindelige lår, i en evighed. Intet mindre end perfekt!

Vi to min skat... slider mod hinanden, som et stykke rav slides af sandet, ydermere er dit hår gyldent, og rødligt, som det pureste rav, specielt når solen genspejler sine stråler i det.

En vidunderlig duft af kvinde, spredes hver gang du kommer ind i lokalet.

Tja, jeg tror man aner efterhånden, at jeg vidst bare er en smaskforelsket poet.

Tja, du kan da ihvertfald lave mad, er der andet du også kan?

Spred dine tavse læber, og lad mig labbe det hele i mig.

Jeg har ingen anden drøm, end at ligge mellem dine silkebløde dameinderlår, så du kan mærke mit skæg imod dem.

Spred dine ben, og lad mig se dit våde skræv.

Du er så våd, så det driver ned af dine lår mand, og det er såååååå skønt med et rigtigt kvindfolk.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/03-2023 17:10 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 272 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.