Fortabt lige nu


1 år, 2 måneder siden 2 kommentarer Blandede tekster

4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
11 måneder, 19 dage siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
1 år siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
1 år siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år, 1 måned siden

Puls: 6,7

Publiceret: 0
Afgivet: 3
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Ja i skrivende stund er jeg fortabt, kvinden jeg elskede af hele mit hjerte, og mere til, er her åbenbart ikke mere. Nogle gange kan jeg være SÅ lykkelig, så det halve kunne være nok, fordi jeg føler hun er ved min side, og altid vil være min, hvordan det så end måtte hænge sammen det shit her. Hvad fanden gør jeg? Finder en eller anden barbie dukke på Single.dk? NEJ TAK, det havde sgu været kønt, så kunne vi tage i Ikea, og købe et reol system til vores lille lejlighed, det havde været kønt ikk? Jeg vil ALDRIG ALDRIG have andre end hende, jeg føler at jeg får mine behov opfyldt, og endnu engang, hvordan det her så end måtte hænge sammen, jeg fatter ingenting af det her. Fortabt jeg er, JEG FATTER INGENTING! Er der nogle der kan følge mig? Det hele går jo op og ned, og jeg skal nok komme til at svæve på den lyserøde sky igen, det er bare lige nu jeg er ret så fortabt... Please folkens HJÆLP!!!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/02-2023 17:20 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 177 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.