SMS fra Far


3 måneder, 4 dage siden 2 kommentarer Kortprosa

4En autentisk fortælling om mangler hos menn...
Jeg føler ikke, jeg nogensinde har kunnet forbinde mig til et and... [...]
Kortprosa
1 måned, 27 dage siden
2SMS fra Far
Hej mit skat, · Hvordan har du det? Jeg har det, som jeg altid har ... [...]
Kortprosa
3 måneder, 4 dage siden
2Kaninhul
Kaninhul, kaninhop · hop hop, op op · et pelset dyr kigger op · Jeg aer... [...]
Digte · drømmeverden, sikkenogetsludder, eksistens
5 måneder, 27 dage siden
4Mellem dine sofahynder
Jeg møder Jakob i foråret · vi løser sudoku og spiser vingummibamse... [...]
Digte · dating, søvnløshed, digtning
6 måneder, 11 dage siden

Puls: 16,6

Publiceret: 2
Afgivet: 5
Modtaget: 6
Lea Siv (f. 1998)
Hej mit skat,

Hvordan har du det? Jeg har det, som jeg altid har haft det. Men skidt være med det. Skidt være med mig. Ikke sandt? Det har du altid synes. Utaknemmelig har du været hele livet. Og du er sikkert helt ligeglad med mig. Du klarer dig jo udmærket selv. På den måde ligner du din mor. Hun er også fuldstændig immun overfor andre menneskers omsorg. Det skulle du tage og tænke lidt over.

Karin synes, du skulle komme en weekend. Vi foreslår uge 22.

Kh Far

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 23/01-2024 16:58 af Lea Siv (L. Siv) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 89 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.