Opslagstavlen · Hvem ejer og driver fyldepennen.dk

6 svar
Senest opdateret 12 dage siden · 5 bruger(e) deltager
17 dage siden

Kære alle

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvem der ejer og driver siden fyldepennen.dk?

Jeg har prøvet at skrive til "siden" via kontaktformularen, men har ikke fået svar.

Vh Vina

17 dage siden
16 dage siden

Hej Vina

Jeg ved, at bestyreren (ejeren) er der et sted bagved. Det var han i hvert fald for få år siden. Jeg synes du skal skrive til ham igen og bede ham om at komme frit frem.
Venlig hilsen
Kåemer

16 dage siden
16 dage siden

Fyldepennen har også en Facebook side; måske er der flere oplysninger om det savnede at finde her. Når jeg ikke selv kan finde noget, skyldes det måske jeg ikke selv er på Facebook.

https://da-dk.face...k.com/Fyldepennen

16 dage siden
15 dage siden

Hej johannesB
Jeg har været på facebook, og der blev jeg ikke klogere. Jeg har heller ikke kunnet finde ud af hvem domænenavnet "fyldepennen.dk" er registreret til, da den information ikke er offentligt tilgængelig.

Det undrer mig en lille smule.

15 dage siden
14 dage siden

Kennys navn er næppe nogen hemmelighed. Han har profil her: https://www.fyldep...r/?id=Kenny&tab=1

Men jeg tror så ikke han har været herinde i flere år.

Mvh
Eddie

14 dage siden
12 dage siden

Jeg har været medlem af Fyldepennen fra 2003 og det er vist tæt på begyndelsen. Den første ejer og bestyrer kaldte vi Lottemor, hendes virkelige navn husker jeg ikke. Hun var selv aktiv herinde, og jeg har truffet hende flere gange. Da hun blev syg blev Fyldepennen overtaget af Kenny Weng. Jeg mener forresten at han havde været med hele tiden bag kulisserne, Jeg mener at det stadig er ham der står for Fyldepennen, men vi har ikke hørt noget til ham i årevis.

Fyldepennen er vist stadig landets største litteraturside, med hovedvægt på amatørforfattere. Debatsiden var de første år meget livlig, men da Facebook og andre sociale medier dukkede op, gik mange over til dem, så vi nu mest er nogle få trofaste. - Vi prøver at holde debatten levende.
Kåemer

12 dage siden
12 dage siden

Det var så tilfældigt (eller overordnet styring)at jeg fandt Fyldepennen. Jeg var længe aktiv søgende på stjernehimlen - planeternes gang o.s.v.. Så dukkede der pludselig en artikel op Stjernehimlen! hed den. Det var Kenny, der skrev et filosofisk tankesæt om stjerne himlen. - og så var jeg på Fyldepennen, da det blev bekræftet. Det er rigtigt som Kåemer skriver Lottemor var medvirkende både med egne indlæg og endda telefon opringninger om tekster. Tidligere blandede Kenny sig også en del i debatten - somme tider hårdt - og nogle blev udelukket. men nu har der altså længe været overladt til os selv.

Jeg tror der er færre deltagere i hvert fald i Debatten. Nogle meget hårde debatører har tilsyneladende forladt os. Danmark er jo kendt med en debatkultur, der somme tider passer. Men det er mit indtryk, at mange ikke bryder sig omandres meninger. Jeg selv er altid nysgerrig efter at hø're, hvad andre mener - enige og uenige.

12 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Hvem ejer og driver fyldepennen.dk er startet 19/11-2019 13:36 af Vina Frank (Vina) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

29Statsborgerskab
1 time, 7 minutter siden · Nicolas Jessen
3128Dagens ord
1 time, 47 minutter siden · Engbo
24Ligheder
1 dag, 10 timer siden · Savanti
1Journaliststuderende på jagt efter ...
2 dage siden · Eddie
13Udslettelse af selvet
2 dage, 5 timer siden · Morpheus
40Forskningsprojekt om konflikt og ko...
2 dage, 6 timer siden · Morpheus
109Homofobi
2 dage, 14 timer siden · leviP
1Det sner på fyldepennen kan jeg se
3 dage siden · Engbo
327Kontraster
3 dage siden · Savanti
14Entropi og evolution
3 dage siden · dino
20Det kimer nu til vinterfest
6 dage siden · dino
0Hærværk
8 dage siden · dino
33Løsrivelse - af provinser og hele l...
10 dage siden · dino

Opslagstavlen

1Journaliststuderende på jagt efter ...
2 dage siden · Eddie
1Det sner på fyldepennen kan jeg se
3 dage siden · Engbo
6Hvem ejer og driver fyldepennen.dk
12 dage siden · Engbo
0Skrivegruppe Midtjylland
2 måneder, 5 dage siden · MissJPHC
3Børnebogsforfatter Søges
2 måneder, 14 dage siden · NAHansen