Opslagstavlen · Skrivegruppe søges - København og omegn

45 svar
Senest opdateret 14 dage siden · 5 bruger(e) deltager
1 måned, 3 dage siden

Hej

Jeg søger folk til en skrivegruppe i København og omegn.
Jeg er i gang med at skrive på en tekst som forhåbentlig bliver en roman. Fantasy.
Jeg kunne godt tænke mig at mødes med andre, der ligesom jeg, er seriøse omkring deres skrivning men mangler nogle at dele skriveprocessen med.

Om du har udgivet før eller ej, eller hvilken genre du skriver i er underordnet. Bare du har lyst og overskud til at lytte og læse og måske give og modtage konstruktiv kritik.
Jeg forestiller mig at vi kunne mødes ca. 1 gang om måneden og læse op for hinanden af vores tekster. Vi kunne evt. mødes første gang på en café eller noget, og finde ud af om vi har lyst til at mødes igen. Jeg bor i rækkehus og kan godt lægge stue til nogle af gangene.

Om mig: Jeg bor i Hvidovre, er 43, gift og mor til to voksne børn. Jeg arbejder til dagligt med undervisning, men skriver i min fritid og har en vedholdende drøm om at udgive mine tekster.

Skriv hvis dette har vakt din interesse
Venlig hilsen Christina (Papirkaninen)

1 måned, 3 dage siden
1 måned, 3 dage siden

Hej Christina,

Jeg kunne godt tænke mig at være med i en skrivegruppe.

Jeg har aldrig udgivet noget, men har altid haft en drøm derom. Jeg skrev mange digte som teenager men har siden da forsømt den kreative side af mig. For nyligt begyndte jeg så at skrive digte igen og de syntes ingen ende at tage. Med tiden vil jeg gerne bevæge mig videre til noveller eller romaner. Det vil sandsynligvis blive psykologisk drama og/eller young adult med overnaturlige elementer.

Jeg er 41 år, bor på Amager og har ingen børn. Jeg bor i lejlighed med min kæreste og kan nok lægge lejlighed til en gang imellem.

Vil du vide mere om, hvem jeg er kan jeg anbefale at læse nogle af mine digte. De fortæller lidt om hvordan jeg tænker. Kan du måske udgive lidt også, så vi kan få en fornemmelse af, hvem du er?

Venlig hilsen,
Bitten

1 måned, 3 dage siden
1 måned, 3 dage siden

Hej Bitten
Tak for svar :)
Er helt ny på det her forum, så skal lige finde ud af hvor jeg læser dine digte? Hvad angår at lægge nogle ud selv, så har jeg ikke lyst til at dele dem herinde. Men gerne privat.
Håber at vi kan finde ud af evt. at mødes - Amager er jo ikke så langt væk. Young adult men overnaturlige elementer lyder fedt!
Venlig hilsen Christina

1 måned, 3 dage siden
1 måned, 2 dage siden

Hej Christina og Bitten

Jeg har ligeledes et ønske om at være med i en skrivegruppe ☺️ Hvis I altså kan bruge en til.

Jeg har en rejsemakker, som jeg udveksler tekster med, men det er kun via mail, da vi bor langt fra hinanden.
Jeg vil derfor gerne med i en skrivegruppe, der mødes fysisk også - tror det ville være meget inspirerende og lærerigt

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 2 dage siden

Hej Christina og Bitten

Jeg har ligeledes et ønske om at være med i en skrivegruppe ☺️ Hvis I altså kan bruge en til.

Jeg har en rejsemakker, som jeg udveksler tekster med, men det er kun via mail, da vi bor langt fra hinanden.

Jeg vil derfor gerne med i en skrivegruppe, der mødes fysisk også - tror det ville være meget inspirerende og lærerigt

Jeg er i gang med at skrive min første roman, der falder indenfor realistisk fiktion. Jeg har brugt to-tre måneder på at udarbejde mit plot og mine personkort og har nu omsider taget hul på min historie. Har skrevet omtrent tre kapitler.

Jeg er 29 år og bor i Hvidovre sammen med min mand og vores 3-årige datter. Efter sommerferien skal jeg læse videre på mit kandidatstudie.

Jeg ville også godt kunne lægge stue til, men mest i hverdagene, da vi bor i lejlighed.

Venlig hilsen
Charlotte

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 2 dage siden

Hej Christina og Charlotte,

Det er fint med mig hvis det bliver en hverdag, og da i begge bor i Hvidovre foreslår jeg at vi starter hos en af jer. Jeg har desværre ikke bil, så jeg håber i bor tæt på offentlig transport?

Skal vi aftale en dag at mødes? Jeg vil nok foretrække en torsdag eller fredag men kan være fleksibel sålænge der ikke er lagt andre planer. Evt. I starten af Juli? Da er det kun d. 6. + .9 jeg ikke kan.

Med venlig hilsen,
Bitten

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 2 dage siden

Hej alle tre

Er der plads til en til? Jeg har skrevet længe men aldrig udgivet noget andet end et enkelt digt for mange år siden. Jeg skriver mest digte og noveller men lige nu vil jeg gerne i gang med et større projekt som skal være en blanding af flere genre. Her kunne jeg godt bruge nogle at spare med.

Jeg bor i rækkehus i Roskilde og kan godt lægge stue til og jeg bor lige i mellem Trekroner og Roskilde station.

Mvh.
Ida

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 1 dag siden

Hej alle
Fedt at så mange har lyst til at være med :)
Jeg synes det lyder som alletiders at mødes allesammen. Sjovt at to af os bor i Hvidovre.
Vi kan jo evt. mødes første gang på en cafe'eller noget og se hvordan vi kommer ud af det med hinanden? Hvis der nu slet ikke er kemi, så bliver det nok lettere at melde sig ud af gruppen igen, end hvis man har siddet privat og delt tekster først. Men er frisk på at mødes på cafe'i starten af juli og også frisk på at starte læsemøder umiddelbart efter.
Hvis vi beslutter at mødes til læsning, så kan jeg godt lægge hus til første gang.
Venlig hilsen Christina

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

Super tak for jeg må være med. Jeg er frisk på at mødes i juli på cafe.

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

Hej med jer fire

Hvis I stadig tænker, der er plads til en mere, vil jeg gerne være med til at mødes på en café og afstemme forventninger og kemi :)

Jeg er 35 år og bor i Ganløse med mine kæreste og mine tre børn (18, 15 og 8 år). Jeg blev færdig som cand.mag. i litteraturvidenskab med tilvalg i skrivekunst sidste sommer og holder for tiden skrivefri. Jeg har skrevet hele mit liv og tænker, det er på tide at vove mig ud i en skrivegruppe.

Jeg arbejder på en fantasy-roman, som til tider vokser mig lidt over hovedet - måske er en skrivegruppe lige det, jeg har brug for.

Jeg lægger også gerne hus til møder, men må advare om, at den offentlige transport til Ganløse skal planlægges nøje, ellers kan det være lidt af en udfordring.

Hilsen Michala

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

Dejligt med så stor interesse for gruppen :)
Jeg er ledig til at mødes stort set når som helst i løbet af juli måned. Hvornår kan I?
Nogen der kender en god cafe' i København?
Venlig hilsen
Christina

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

:)

Jeg kan ikke d. 6., men ellers tror jeg, jeg kan når som helst i løbet af de første tre uger af juli.

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

Jeg foreslår, at vi bruger doodle til at finde ud af hvornår vi alle kan - eller så mange af os som muligt. Det er blot et værktøj lavet netop til at stemme på en dato. Jeg har lavet en og udfyldt for mig selv: https://doodle.com.../3iatyi5qaxacq6qq.
I skal blot udfylde jeres navn og udfylde med de dage i kan.
Og hvis i ikke ønsker at bruge doodle foretrækker jeg hverdage og kan ikke 6.+9.

Og jeg går ud fra (håber på) at vi satser på efter arbejde på den valgte dag.

@ Michala: sjovt du har skrevet et digt om puslespil - det har jeg også. Den er udgivet herpå hvis du vil se min version.

@ Ida: har også læst et par stykker af dine og kan genkende følelser deri også

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

Hej alle
Har udfyldt på doodle nu. Bare første uge af juli. skal på noget sommerferie en af ugerne, men det skal først koordineres med dem vi skal besøge, så nærmere kommer jeg det ikke lige nu. Er generelt fri til at mødes (med undtagelse af de få dage jeg altså skal besøge familie i Jylland).
Tænker at vi kan finde en cafe' centralt i København (måske tæt på togforbindelse/Hovedbanen?) - ellers er der også hyggelige caféer i Hvidovre, hvis det er noget?
Venlig hilsen Christina

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

God idé med en Doodle. Jeg har hermed udfyldt.
Og ja, jeg regnede også med det måtte være efter arbejdstid :)

Jeg må indrømme, at alt hvad jeg har af tekster herinde ligger meget langt tilbage. Jeg havde glemt at jeg havde skrevet noget om puslespil, men vil da gerne læse dit digt :)

Jeg kender ikke så mange caféer i København, men om det er ved Hovedbanen eller i Hvidovre er det samme for mig, (men ja, det må gerne ligge i nærheden af en togforbindelse).

1 måned, 1 dag siden
1 måned siden

Hej alle
Medmindre nogen kender en god cafe', der ligger centralt for de fleste, så kan jeg godt anbefale Torvecaféen i Hvidovre. Den er hyggelig og ligger ca. 10 minutter fra Hvidovre station. Alternativt er der også Cafe'A, som ligger i Hvidovre stationscenter, lige ved siden af stationen.
Hvad siger I?
Ved jo ikke om I er i bil eller kommer med det offentlige.
Venlig hilsen
Christina

1 måned siden
1 måned siden

Hej alle,

Vi kan godt mødes i Hvidovre. Hvis Café A er ligeså egnet som den anden skulle vi måske vælge den. Jeg arbejder helt ude på sydspidsen af Amager og det viser sig at det vil tage måske 1 1/2 time for mig at komme til Hvidovre, men jeg kan næsten altid bare tage lidt tidligere fri.

@ Christina: kan ikke se, at du har udfyldt doodle - måske du ikke fik gemt den? Det kan drille.

@ Michala: du kan altid finde mine digte ved at trykke på mit navn og se mine tekster i bunden af profilen. Det var sådan jeg fandt dine selvom de ikke er helt nye ;)

/Bitten

1 måned siden
1 måned siden

Hej alle
Så fik jeg vist gemt mine indtastninger på doodle :)
Er der stemning for Cafe'A i Hvidovre stationscenter så? Hvad siger I andre?
Det er godt nok en lang transporttid med halvanden time fra Amager :(
Men vi må jo bare skiftes lidt til at komme ud til hinanden tænker jeg.
Venlig hilsen
Christina

1 måned siden
1 måned siden

Hej - Ida og Charlotte - hvor er I ? :)

1 måned siden
1 måned siden

Jeg er med på Café A :) (Det er også fint, hvis det bliver et andet sted, der er lettere for alle at komme til).

1 måned siden
29 dage siden

Lyder godt Michala :) - så er vi i hvert fald 3
og mangler bare at høre fra Ida og Charlotte, om de stadig er interesserede.
Har derudover fået en henvendelse fra en der hedder Signe. Hun vil også gerne mødes med os hvis det er ok med jer?

Hvis det er bedst for Bitten at mødes en torsdag eller fredag, hvad så med torsdag d. 5. juli? Det lader til at vi alle 3 har krydset den af som mulig dato.

Venlig hilsen
Christina

29 dage siden
29 dage siden

Jeg synes sagtens vi kan have en til - det er jo heller ikke sikkert at vi alle kommer til at hænge ved i sidste ende, så det er godt at have lidt at tage af ;)

D. 5. juli får et kryds i kalenderen, med mulighed for ændringer :)

29 dage siden
29 dage siden

Ok jeg var vist lidt sent ude med at være med i afstemningen. Tror godt jeg kan få det til at gå op torsdag den 5. juli i Hvidovre. Var det på Cafe A ved stationen, det er nok til at finde?

29 dage siden
29 dage siden

Alle tiders - det begynder at ligne en aftale ;)
Cafe'A er ikke svær at finde. Når man står af på Hvidovre station og går ned af trappen, så skal man gå til venstre og gå ind i centeret. Derefter er det ikke til at overse.
Hvad tid vil det passe jer, i forhold til arbejde osv?
Venlig hilsen
Christina

29 dage siden
29 dage siden

Fantastisk. Så har jeg også sat kryds i kalenderen for d. 5. Juli på Cafe A :)
Skal det være lige efter arbejde eller først om aftenen. Personligt foretrækker jeg efter arbejde men hvis det er nemmere med det andet for andre er det også OK med mig. Google påstår jeg kan være der ca. 15:45 hvis jeg tager lidt tidligere fri. Ville det passe?
Og heller ingen indvendinger til Signe herfra.
Venlig hilsen, Bitten

29 dage siden
29 dage siden

Jeg arbejder i Hillerød og kan først være der tidligst kl. 17.00 desværre.

29 dage siden
28 dage siden

17 er fint med mig :)

28 dage siden
28 dage siden

Hej
Klokken 17 kan sagtens passe for mig også. Er vi så 4 der er på? (5 med Signe hvis hun kan den dag).
Det lyder meget spændende, glæder mig til at se jer allesammen og snakke med jer :)
Det kunne bare være virkelig fedt hvis vi kunne få gang i en skrivegruppe.
Venlig hilsen Christina

28 dage siden
28 dage siden

Jeg glæder mig også, og 17 er helt perfekt, så behøver jeg ikke engang at tage tidlig fri fra arbejde :)

Venlig hilsen,
Bitten

28 dage siden
28 dage siden

Super! Så ses vi:)

28 dage siden
28 dage siden

Hej alle sammen
I må undskylde mit langsomme svar

28 dage siden
28 dage siden

Hej alle sammen
I må undskylde mit langsomme svar

28 dage siden
28 dage siden

Jeg har store problemer med at poste noget her

28 dage siden
28 dage siden

Hej Charlotte :)
Godt at høre fra dig. Kan du komme på aftalte tid og sted?
Venlig hilsen
Christina

28 dage siden
28 dage siden

28 dage siden
28 dage siden

Hej Christina (:
Tak for dit hurtige svar. Jeg har vanskeligheder ved at poste min tekst her på siden. Det meste af min tekst bliver slettet, når jeg har forsøgt at lægge den op her. Hmm. Men jeg kan desværre ikke mødes d. 5. juli. I skal dog ikke ændre datoen for min skyld. Når nu, jeg også er så langsom til at besvare. Jeg kan bare hoppe med på vognen næste gang (:

28 dage siden
28 dage siden

Hej Charlotte - surt med din tekst :(
Selvfølgelig må du bare slutte dig til i næste ombæring, men ellers er det fint nok for mig at flytte dato til en dag du også kan. Har du været inde og skrive i den der Doodle? Den ligger som et link længere oppe i tråden.
Hvad siger I andre?
Venlig hilsen
Christina

28 dage siden
28 dage siden

Hej Christina
Ja, det er lidt ærgerligt, når det tekniske ikke fungerer . Men altså, det kan meget vel være mig, der har lavet en fejl =)
Jeg har netop været inde udfylde datoer på Doodle. Tak fordi du spørger.
Men igen, det er intet problem for mig bare at komme med næste gang.

Venlig hilsen

Charlotte

28 dage siden
28 dage siden

Hej Alle,

Jeg har tjekket doodle og det ser ikke ud til, at vi kan finde en dag alle kan. Jeg forslår, at vi fortsætter med allerede aftalt dag og så kan Charlotte komme med næste gang.

Når vi kommer på den anden side af sommer ferien bliver det sikkert også nemmere at finde en dag vi alle kan.

Venlig hilsen,
Bitten

28 dage siden
28 dage siden

Helt fint med mig jeg glæder mig til vores første møde!

28 dage siden
27 dage siden

Helt i orden - så fortsætter vi som planlagt. Glæder mig også :)
Venlig hilsen
Christina

27 dage siden
16 dage siden

Hej alle :)
Hvad med at vi mødes udenfor café A ? Så har vi en chance for at finde hinanden, når vi nu ikke har set hinanden før.
Venlig hilsen
Christina

16 dage siden
15 dage siden

Det lyder som en god idé :)

15 dage siden
15 dage siden

Det er en aftale :)

15 dage siden
14 dage siden

Super god ide jeg har også spekuleret på hvordan jeg skulle finde jer. Vi ses jeg glæder mig!

14 dage siden
14 dage siden

Jeg er nok lidt forsinket er i s-toget på Valby ses

14 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Skrivegruppe søges - København og omegn er startet 16/06-2018 17:07 af Papirkanin og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

25Kontraster
2 timer, 2 minutter siden · Savanti
2014Dagens ord
1 dag, 10 timer siden · Engbo
7Mænds skønhed
1 dag, 20 timer siden · dino
42Er mænd mere jaloux end kvinder?
4 dage siden · Kåemer
11Verdens bedste roman
4 dage siden · dino
9Stærke start- og slutsætninger.
6 dage siden · dino
3Forfatter-kollektiv-Odessa-Ukraine:...
9 dage siden · Kåemer
45Skrivegruppe søges - København og o...
14 dage siden · Anita A
23Skabelsen af værker
15 dage siden · Herja
2Grundtvigs højskole
20 dage siden · Herja
1Betalæser søges til juleeventyr for...
22 dage siden · Morten Vesterga...
5Ved bålet --ja, ved bålet
24 dage siden · Engbo
10Skriveblokering
24 dage siden · Polo
9Hvad skete der med dige.dk ?
25 dage siden · dino
0Lydbog?
26 dage siden · SikiloHenrik
10Udvikling af Fyldepnnen.dk
28 dage siden · knudkp
6Moderne fraser og vendinger.
1 måned, 2 dage siden · Stinapige
4Smag
1 måned, 3 dage siden · Stinapige
0Skrivegruppe Randers og omegn
3Skriveklub?
1 måned, 3 dage siden · Bitten Andrease...
12Uforståelige digte
1 måned, 3 dage siden · Savanti
10Følgebrev?
6Brug af begrebet seksuelt
1 måned, 6 dage siden · Kåemer
20Legalisering af cannabis
1 måned, 7 dage siden · thevoid
35Hvad er du taknemmelig for i dag?
1 måned, 7 dage siden · Arwen
19Nogen der har gang i noget
1 måned, 8 dage siden · nillepoulsen
50Dagens Vits
1 måned, 9 dage siden · Savanti
4Fjodor, Jussi, Lars og Jules.
1 måned, 9 dage siden · dino
4Skrivegruppe på Fyn/Odense
1 måned, 10 dage siden · MariaSH
0bedømmelser til skriveøvelser
1 måned, 16 dage siden · Arwen
4Èt menneske - eller to?
1 måned, 17 dage siden · dino
1Velvalgte ord
1 måned, 18 dage siden · Engbo
5Vind en forfatterkontrakt!
1 måned, 22 dage siden · KiannaKitter
3Lidt om dig og mig :-)
1 måned, 25 dage siden · nillepoulsen
3Ny ide til bog.
1 måned, 27 dage siden · Jes B
3Brug af ordet 'dog'
1 måned, 29 dage siden · Theplayer1978
13Lysets Engel
2 måneder siden · Engbo
2Valg af stedord
2 måneder, 1 dag siden · DenFrieNukleoti...
7Æblemostreglementet
2 måneder, 2 dage siden · dino
11Scifi/fantasy skrivegruppe i Københ...
2 måneder, 5 dage siden · John Blicher Ma...
1Hvilken genre er dette?
2 måneder, 6 dage siden · dino
5Status på fantasy-skriverier?
2 måneder, 9 dage siden · DenFrieNukleoti...
5Før Adams tid.
2 måneder, 12 dage siden · Engbo
0Ugebladsnovelle
2 måneder, 13 dage siden · Dizzy76
0Fantasy-novelle til unge
2 måneder, 15 dage siden · Dizzy76
1Magt mellem elskende
2 måneder, 16 dage siden · Kåemer
9Er det ok?
2 måneder, 16 dage siden · Polo
55Saudi Arabien og Rusland
2 måneder, 17 dage siden · Engbo
59Den selektive etik.
2 måneder, 18 dage siden · dino
7Litteratur festival for Horror m.m.
2 måneder, 20 dage siden · FrkNordZ
6Nu er jeg moden på udgivelse
2 måneder, 22 dage siden · tope
26Erfaringer med forlaget Mellemgaard
2 måneder, 28 dage siden · tope
21Din dag.
3 måneder, 6 dage siden · Engbo
2Boganmelder, hvordan?
3 måneder, 8 dage siden · dino
31Spare på DR?
3 måneder, 8 dage siden · dino
38Er du kristen/religiøs?
3 måneder, 13 dage siden · Engbo
4analfabeter og internettet
3 måneder, 15 dage siden · WeirdSpace

Opslagstavlen

3Forfatter-kollektiv-Odessa-Ukraine:...
9 dage siden · Kåemer
45Skrivegruppe søges - København og o...
14 dage siden · Anita A
2Grundtvigs højskole
20 dage siden · Herja
0Lydbog?
26 dage siden · SikiloHenrik
0Skrivegruppe Randers og omegn
3Skriveklub?
1 måned, 3 dage siden · Bitten Andrease...
19Nogen der har gang i noget
1 måned, 8 dage siden · nillepoulsen
4Skrivegruppe på Fyn/Odense
1 måned, 10 dage siden · MariaSH
11Scifi/fantasy skrivegruppe i Københ...
2 måneder, 5 dage siden · John Blicher Ma...
55Saudi Arabien og Rusland
2 måneder, 17 dage siden · Engbo
7Litteratur festival for Horror m.m.
2 måneder, 20 dage siden · FrkNordZ
4analfabeter og internettet
3 måneder, 15 dage siden · WeirdSpace
3Skrivegruppe København/Frederiksber...
3 måneder, 24 dage siden · Joaqin
1Korrektur læser, hvem, hvor og pris...
4 måneder, 13 dage siden · Eddie
13Skrivegruppe Midtjylland
4 måneder, 27 dage siden · LineG
10Et sted jeg kan gemme min tekst
4 måneder, 27 dage siden · nillepoulsen
2Forfatterskole Århus
5 måneder, 18 dage siden · Kato
0Fed guide til at skrive dialog
7 måneder, 22 dage siden · Dizzy76
4Når det kommer til at skrive beskri...
7 måneder, 26 dage siden · Brownie Jannik
1Kursus / Online undervisning
8 måneder, 3 dage siden · kmjensen
2Skrivegruppe Odense/Fyn søger nyt/n...
10 måneder, 24 dage siden · anoa
1SØGER EN FILMFORFATTER/MANUSKRIPTFO...
1 år siden · prefu
5Sommerlæsning - anbefalinger søges
1 år siden · Sigurd Mikkelse...
2afgivne kommentarer, pr.uge ?
1 år siden · Asilla
3DIGTE.DK - Gamle brugere på linjen?
1 år, 1 måned siden · Lysholdt
51.MAJ
1 år, 2 måneder siden · Engbo
17Andre forfatterfora, ligende Fyldep...
1 år, 4 måneder siden · Brownie Jannik
6Publicering - hvad er tilladt?
1 år, 4 måneder siden · december87
5Titel på roman... Argh!!
1 år, 4 måneder siden · december87
2Skrive lounge (Aarhus)
1 år, 4 måneder siden · HanneR
1Hvor starter jeg
1 år, 5 måneder siden · dino
1Spoken Word festival.
1 år, 6 måneder siden · Charly
1Billede på dagbog
1 år, 7 måneder siden · mariannemariama...
2Skriveafhængig i Slagelse og omegn
1 år, 7 måneder siden · Camra
5Anbefaling
1 år, 8 måneder siden · Bondekonen
0ER DU FORFATTER ELLER FORFATTERSTUD...
1 år, 8 måneder siden · ChristianBygade...
2Søger medforfatter
1 år, 8 måneder siden · Mikik
5Bedste bog
1 år, 8 måneder siden · Mille82
0Vil du være med i en konkurrence ud...
1 år, 8 måneder siden · sofiesverden
3Poetry Slam - erfaringer, open mic,...
1 år, 9 måneder siden · Seifostos
2Ta' os på ordet er kommet på en eks...
1 år, 9 måneder siden · Jeremy Dusk
4Hvordan kommer jeg i gang?
1 år, 9 måneder siden · leviP