Et hej fra mig,
Jeg har også observeret at længere indlæg, fx noveller eller livshistorier, ikke prioriteres så højt. Men selvom jeg giver lidt færre kommentarer til dig, så har jeg gjort det nogle gange, og jeg synes du er en spændende forfatter og skribent der både kan noget med sproget, og indholdsmæssigt ikke mindst også har et budskab. Jeg synes du med fordel kan have gang i flere heste på en gang. Der er et udtryk der hedder at sætte flere skibe i søen. Måske er det som med Behovspyramiden sådan at situationen eller dit indre jeg allerede er mættet af det der med sandsynlighed kan gives dig på fyldepennen, så din sjæl behøver at gå videre i et andet forum, og være på fyldepennen samtidig med du er i et måske endnu mere professionaliseret miljø, fx læser dansk på merit lærer uddannelsen eller tager en HF hvis ikke du har gymnasiet. Det gav mig selv meget selvtillid at få en hf og også identitet som at være akademisk interesseret. DU mærker behovet for at vokse, og det er DIT ansvar. Kram fra Snowlion.