Roser på et bord



1Der stod han så
Der stod han så uden en trævl på kroppen, med sin blege nøgne hud... [...]
Blandede tekster
14 år siden
1Den kolde jord
Der sad de alle på den kolde jord og kikkede ængsteligt op på den... [...]
Blandede tekster
14 år siden
1Når livet er sat på pause
Man står der midt i vadestedet og ser floden drive forbi. · Man kan... [...]
Blandede tekster
14 år siden
1When looking
When looking at the past, with all it's history. · All the sad and ... [...]
Digte
18 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Bo Schlichting (f. 1971)
Der står en vase med roser på min elskedes bord, til hende fra mig.
En vase med roser der bare siger en ting.
"Jeg elsker dig".
Men hvorfor er det roser og ikke en anden blomst, som jeg giver til min elskede?
Jo, bladene så bløde og røde, minder mig om min elskedes blussende kinder, når jeg fortæller hende hvor meget jeg elsker hende.
De grønne blade hænger, som tegn på frugtbarhed og held.
Hvilket jeg håber for os sammen.
Tornene der stikker og gør ondt, minder mig om den smerte jeg oplever hver gang vi ikke er sammen.

Jeg elsker dig, min søde kone :-)

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/03-2004 09:23 af Bo Schlichting og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.