1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 8 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden
3En aften
Mig · "Sover du?" · Han svarer med det samme: · "Nej, gør du?" · Mig: · "Må... [...]
Kortprosa · venskab, aften
5 år siden
6Hvor er ærligheden?
Jeg ville ønske at der var plads til at være ærlige. · Men ærlighed... [...]
Digte · livet, ord, tanker
6 år siden
3Fra nu af
Vil årets første sommerdag · Minde mig om · Alkoholfri vin · En dobbelt... [...]
Digte · sommer
6 år siden
5Rusen
Ulempen ved rusen er, at den er midlertidig. · Du tager stoffer for... [...]
Digte · sårbarhed, venskaber, alkohol
6 år siden
8Kaffen
Vi kender den alle sammen · Alligevel er den forskellig for de fles... [...]
Digte · hverdagslivet, mennesker, kaffe
6 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)
I am Dina. This is my story.

I am Dina. This is my friends. There is Sonny. I don't like him. But he protects us. He's blond and his skin is tan. He thinks he's the leader. Mona believes him. Mona is his girl. I am Dina. She's red. Her temperament is wild. We feared for Kitty's life back then. I never figured out who started it. But they did. He fucked her. She fucked him. She's blond. Kitty. She can do things to men. But she can't handle it. They use her. And she lets them. Jane does the same. But she gets money out of it. She's not stupid. She just doesn't care. If selling her body can get us food on the table, she will do it. I am Dina.
   Thomas. Thomas saw me. I like him, but it would never work. His hair is as dark as night. It's long and the way he puts it behind his ears. No wonder Sheila likes him. Sheila is helpless. She shouldn't have feelings for him. He's not made for her.
   This is my story. I am Dina.

When I first meet Kitty, she was lying in the gutter. She made me curious. I stared at her till she woke up. She felt in my arms and started crying. I pushed her away. She followed me home. She was quiet. Sonny yelled at me for bringing her to our place. I just stared at her till he was finished. I'm not afraid of her. I know he wants me. I am Dina.

I saw a movie once. The actress in it kept saying "I am Dina". she was lying. I am Dina. Not her. It wasn't my story she told. I've never killed my mother. I never meet a Russian. I am Dina. That wasn't my story. I am Dina. This is my story.

Thomas and I have always been together. He's been watching me. Always. I can't stand it! He believes that he's got a chance. But he doesn't.
   I am Dina.
   When we fuck it means nothing. He doesn't mean anything. He's just a toy. I am Dina. He's Thomas.
   I am Dina.

I am Dina. And I'm not afraid. I'm not afraid of what Jane is doing. I would have done it to. If it hadn't been for Thomas. He said, that he would leave me if I did it. I don't need him. I am Dina. He needs me.

Jane fears nothing. She believes that something better is waiting. I don't know what. It's like she doesn't think her body is forever. It's only for a while and she will get a new. A body her father didn't look at with the wrong intensions. Or maybe she will get wings. Or become af free spirit. She's not like the other girls. I am Dina.

Mona is a mean bitch. That's why I like her. She knows what is hers and stick to it. That's why we feared for Kitty's life. I think it was Thomas that stopped her. He spend the night with her. They said they were talking all night. They weren't. Thomas looked me into my eyes and I could tell straight away. He fucked her. Sonny thinks he's the only one who has been there. He's so naive.

I am Dina

Shelia once came on to me. I pushed her away. I left her crying on the floor. It isn't my problem. I'm not the one confused. I am Dina. Now she likes Thomas. She's stupid. I am Dina. And I know what I want.
   Sheila isn't like us. Her hair is short. I know Sonny hates her. It's not her fault. She's not pretty. That's why he doesn't like her. He only wants pretty girls around him. She's as helpless as Kitty. Just not pretty. She likes Thomas. I am Dina. I don't know if he fucked her yet. Thomas. He probably will. It will kill her. I don't care. I am Dina.

Thomas isn't like Sonny. Sonny is a freak. Thomas is gentle. He's as soft as the summer breeze. His eyes contains all the bitterness he has been trough, but still he can look at you and make you fell like you are the only one who can save him from what he has become. I am Dina. And I know he wants me. I am Dina. I wont fall for his tricks. I am Dina. I am Dina.

This is my story. I am Dina.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/04-2004 12:50 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 809 ord og lix-tallet er 10.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.