3Hun
Hun vendte sig rundt, så hun nu lå med ryggen imod mig. Jeg lagde... [...]
Blandede tekster
10 år siden
5Stol på mig
Se, vi som mennesker, individer, bruger endeløse dage, år på at l... [...]
Blandede tekster
11 år siden
3Fjollet
Sidder på mit værelse og tiden er for længst gået sin vej. · Åbner ... [...]
Digte
11 år siden
1For sent at fortryde
Vi går efter de ting, vi ikke kan få, for det er de ting, der til... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Klaes Simonsen (f. 1984)

Jeg har fundet løsningen til mit problem!
Her løber jeg så tør for ord.
Jeg glemte hvordan det var at have det sjovt!
Jeg har været i et rum omringet af deprimerende tanker.
For første gang rejser jeg mig og kigger ud, og kan se at solen skinner.
Jeg kigger rundt i rummet og kan vinke farvel til de sorte vægge.
Solens varme fylder min krop.
Jeg spreder min arme for at velkomme tiden som den kommer.
Jeg vil ikke lade drømmen leve mig, jeg vil leve drømmen.
Før jeg træder ud af dette rum vil jeg stoppe op og mindes.
Jeg siger et par sidste ord til dem alle hver især.
- Vi ses min elskede, vi har elsket, vi har levet livet i os,
men mest af alt har vi elsket.
Til min far siger jeg
- Jeg elsker dig. Din bortgang har gjort mig til den jeg er i dag
Jeg håber at jeg en dag kan gengælde alt hvad du er for mig.
Du har fået mig til at indse at lykken er alt!
Og ud af døren går jeg nu.
Tasken med deprimerende tanker lader jeg ligger til den dag jeg måske nok vender tilbage.
På med solbrillerne og ud i solen.
Vi ses alle sammen.
Jeg er jer evig taknemmelig for hvad i har gjort mig til.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/01-2009 11:10 af Klaes Simonsen (Mrklaes) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.