Måske var der ikke noget at gøre


15 år siden 5 kommentarer Kortprosa

1Invasion
På den evigt krympende lever · Holder et mellemstort kuld kattekill... [...]
Digte
13 år siden
1Igen
Han rørte forsigtigt ved hendes skulder. "Er du sikker? Skal vi g... [...]
Kortprosa
14 år siden
22I torsdags
I stedet går han indenfor. Han vil ikke være derude. Indenfor er ... [...]
Noveller · storm
15 år siden
9Kage
Scenen er selvskreven: De to damer er ikke et minut under 82, de ... [...]
Blandede tekster
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Lyng Svensson (f. 1984)
Måske var der ikke noget at gøre. Måske blev han nødt til at gå hjem. Måske skulle han bare få det overstået. Maven gjorde ondt ved tanken. Han kiggede ned og så sit mavesår hænge udenpå. Og så gik han hjem og vendte vrangen ud.

Hun så vredt på ham. Hun forstod ham ikke. Hun havde altid ment, at han var hysterisk, men samtidig arrogant og selvisk. Hun havde jo også ret.

Måske skulle hun have forladt ham for længe siden. Hun kiggede ud over stranden og så et skib sejle forbi sine hornhinder. Hun så på det gennem grønne øjne. Han skulle være kommet hjem med det samme. Såret var vokset.

Hun havde også et sår.

Han gik hjemmefra, fordi han ikke vidste noget mere. Han gik ned mod byen, men vendte om og blev væk.

Næste dag fandt hun hans mavesår liggende på trappen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/05-2009 19:04 af Tenna Lyng Svensson og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.