3Flemming på farten
Asfalten mørnes af hjulenes snurrende turbo. Den strækkes ud som ... [...]
Noveller
11 år siden
2Månestøv på sommerfuglevinger
Sommerfugle svæver mellem vægge af beton · Hemmelige længsler sitre... [...]
Digte
11 år siden
3Ordene er orme
Ordene er orme · der trænger ind i hjernen · hvor de opløses og bland... [...]
Kortprosa
11 år siden
4Magnetisk tiltrækning
Du omgives af en form for magnetisk felt. Dit væsen bredes ud omk... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mathias Heise (f. 1993)
Du omgives af en form for magnetisk felt. Dit væsen bredes ud omkring dig i en sfære af tiltrækkende energi, der bliver mere intens jo tættere jeg kommer på, og ofte bliver jeg så magtesløst opslugt af dig, at jeg har svært ved at trække mig ud fra feltet igen. Jeg fanges i en forførende symfoni af mørk pigment, fyldige læber, blød hud, pirrende duft, sensuelle bevægelser og fængslende lyde og mine hænder og mund trækkes imod din krop nærmest ved egen vilje, også selvom tidspunktet ikke er oplagt, også selvom om tidspunktet er decideret ubelejligt. Fornuften og planlægningen tilsidesættes per automatik til fordel for en dybereliggende, instinktiv tiltrækningslov. Vi er som to polariserede mysterier; vores ønsker, behov og adfærd passer sammen som brikkerne i et puslespil, vores væsener trækkes imod hinanden som modpoler og mødes i en euforiserende balance, en kulmination, sitrende af mening.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/07-2012 23:07 af Mathias Heise (MathiasH) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.