3Vær dig selv..
Vær dig selv.. · Vær dig selv... Hvem er mig selv ? Hvem er hun og ... [...]
Blandede tekster
11 år siden
3Der sker noget…
Der sker noget, dette noget er nyt, det ikke som noget' plejer. D... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Emil Balle (f. 1989)
Vær dig selv..

Vær dig selv... Hvem er mig selv ? Hvem er hun og hvem er han? Folk bruger hele liv på at fortælle dem selv de skal være sig selv, men få er det, alle mennesker klamrer sig febrilt til noget de ikke er .. Søger desperat at være ham de altid så op til, istedet for bare at tage de ting de har lært, og bruge dem, gøre det til sig eget, blande det. Mixe det sammen med det de er, og deraf skabe noget oprigtigt, noget sandt.. men det gør man ikke, man slider og slæber og lever livet som noget der intet har at gøre med jeg'et.. Gemmer det, måske enda mister det, og den dag du så har brug for at være dig, der er 'du' væk .. Og lige meget hvor meget du gransker skal du skabe dig selv på ny.. Lige meget hvor meget du har brug for at være dig selv er det ikke længere muligt at opnå bare sådan , du skal genskabes, fødes.. Og lære at føle dine egne følser , føle dine egen impulser ... Istedet for bare at vade rundt som en zombie skabt af din sociale arv, du unik , jeg er unik .. Og jo hurtigere vi indser det jo hurtigere finder vi os selv , indse dine grænser, ryk dem hvis du kan ,men indse for alt i verden der er en kæmpe grund til de er der, dine grænser gør dig til den du er ,og hver gang du rykker dem ændrer du en smule på dig selv. Det kan være livskabende, og det kan kan være destruktivt på en måde sindet kun forstår, så ryk dig selv hvis du har brug for det, ikke fordi du skal eller andre gør det.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/08-2012 18:28 af Emil Balle (Zezia) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.