1Er det vinter?
Kiggede rundt i stuen, tiden havde ikke ændret sig, den gik stadi... [...]
Digte
11 år siden
3Det døde brev
De havde tænkt meget, også på hinanden, men mest på fremtiden. · De... [...]
Digte
11 år siden
1At gå langsomt
Vandet løb ned af de regnblæste kinder, han kom tordnede gennem n... [...]
Blandede tekster
11 år siden
0Hvorfor ikke smile?
Den røde plet på gulvet, var blevet en del af huses helhed, hvorf... [...]
Noveller
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Nikolaj Kristensen (f. 1990)
De havde tænkt meget, også på hinanden, men mest på fremtiden.
De vidste ikke helt, hvad de ønskede, men fremtiden var vigtigst.
Om de skulle mødes, var sikkert.

Hvor i fremtiden skulle det ske, kunne ikke ses.
Tæt på eller langt ude dødens horisont.
Er det der, at vi, bliver til dig og mig.

Egentlig ville det være nemmere at være mig, og ikke os.
Det ville være nemmere at forstå, men sådan er det ikke.
Det ville være nemmere, men er det nemme smukt, eller bare en simpel dårlig efterligning af det svære?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/10-2012 01:21 af Nikolaj Kristensen (NKNK) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.