Er det vinter?


11 år siden 1 kommentar Digte

1Er det vinter?
Kiggede rundt i stuen, tiden havde ikke ændret sig, den gik stadi... [...]
Digte
11 år siden
3Det døde brev
De havde tænkt meget, også på hinanden, men mest på fremtiden. · De... [...]
Digte
11 år siden
1At gå langsomt
Vandet løb ned af de regnblæste kinder, han kom tordnede gennem n... [...]
Blandede tekster
11 år siden
0Hvorfor ikke smile?
Den røde plet på gulvet, var blevet en del af huses helhed, hvorf... [...]
Noveller
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Nikolaj Kristensen (f. 1990)
Kiggede rundt i stuen, tiden havde ikke ændret sig, den gik stadig på samme måde og mængden af timer på en dag var stadig den samme.
Sukkede, tiden havde måske ikke ændret sig for alle, men for mig var den anderledes. Den tog liv i stedet for at give.

Hvad gør jeg forkert?
Jeg prøver alt, men tiden er bare i mod mig, endnu et suk.
Jeg burde lægge i sengen, men jeg havde ikke rigtigt lavet noget, så fortjente jeg overhovedet søvn?

Jeg kunne mærke en stor bølge af tanker vælte rundt i mit hoved, jeg kæmpede bare for at holde mig oppe.
Jeg vidste ikke, hvor denne bølge var kommet fra og hvad jeg skulle gøre for at få den til at lægge sig.

Det var som tiden bare havde taget den med sig.
Den ro natten og søvnen skulle bringe, var der ikke, der lå bare et uhyggeligt monster, der bare ventede på mig, for at gøre den næste dag endnu hårdere.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/10-2012 10:05 af Nikolaj Kristensen (NKNK) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.