3Bogtyven
Han sad der faktisk allerede fra den første dag, hun kom der. Bib... [...]
Kortprosa
10 år siden
4For din egen skyld...
Skal vi ikke bare se at få det overstået? · Køreturen var alt rigel... [...]
Blandede tekster
10 år siden
4Kaffe med de døde
Langt derude, hvor havet fortættes til himmel og himlen fortættes... [...]
Kortprosa
10 år siden
4Plastiksandalerne
Det forår Kálmán fyldte 6, ankom familien på 5 til Szengai fra Ko... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Stine Smith (f. 1950)
Han bad hende åbne munden. Så sprøjtede han hende på tungen med noget stærktsmagende og førte omhyggeligt den lange slange med det runde hoved ind i hendes mund. Over hendes hoved hang der en skærm, hvor han kunne se, hvad kameraet så.
   Langsomt, meget langsomt, førte han slangen dybere ind i hende, påbegyndte en rejse som så mange andre og så, hvad ingen andre havde set: Lange fine kanaler med mørkerøde blodårer mod det lyserøde kød. Han fløjtede en arie fra Carmen, mens han arbejdede.
   Da han skulle om det første hjørne, gik slangen i bekneb. Hun glippede med øjnene. Han afbrød sin arie, bandede sagte, trak den forsigtigt tilbage igen og stødte så til nok en gang. På skærmen så han, at hans indtrængen i hendes krop var lykkedes.
   Han genoptog arien, hvor han havde sluppet den.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 01/05-2013 10:49 af Stine Smith og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.