2Et sidste kys - Kapitel 4
Dylan kom ud, jeg spurgte med det samme, "Hvaaa'.. Hvad er det he... [...]
Romaner
9 år siden
1Et sidste kys - Kapitel 3
Vi sad længe, i hver sin side af senge, uden at sige en eneste ly... [...]
Romaner
9 år siden
1Et sidste kys - Kapitel 2
"Hey Jenn, det Ben, jeg tænkte bare på om, du skulle noget i morg... [...]
Romaner
9 år siden
1Et sidste kys - Kapitel 1
"Jenn! Du kommer for sent i skole!!" råbte min mor bare efter mig... [...]
Romaner
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Frederikke Jensen (f. 1997)
"Jenn! Du kommer for sent i skole!!" råbte min mor bare efter mig.. "Slap nu af kvindemenneske!!!" råbte jeg bare tilbage. Ja jeg er ret hård mod hende til tider, men hun er bare så stressende, jeg flipper til tider ud..

Eyy. Vent, jeg mangler at sige hvem jeg er.. Jeg er Jenny, men kaldes Jenn. Jeg er 15 år, og går på denne her lorte skole.. Mine forældre tvinger mig til at gå på den privat skole.. Men der er jo ikke noget værd i at gå der. Fyrene er enden snobbet, eller er de nørdet. Pigerne har deres såkaldte 'grupper'.. Og jeg er er bare, som en af de ensome, der bare ingen venner har.. Eller jo, jeg har Ellen, min bedste veninde, men hun er rejst til Sverige, så nu er jeg teoretisk set ensom.. Mit liv er heller ikke rigtig det 'vilde'. Jeg har aldrig drukket før, røget, eller haft en kæreste.. Ellen og jeg plejede at ligge på stranden, og der gik nogle gange nogle søde fyre forbi, men intet fik vi af det, bare lidt at savle over..
   Men, nu skal vi i gang med historien, mit liv..

Jeg tog min taske, og det toast min bror havde lavet, han råbte bare, "MOAR!! JENN TOG MIN TOAST IGEN!!" Min mor hørte det tydeligvis ikke.. Som altid. Hun ligger ikke rigtig mærke til os andre, hendes nye online flirt, er bare alt. Han tager hele hendes opmærksomhed..
   Jeg gik så afsted, smækkede døren, fordi jeg som altid var sur, (Jeg var i min periode..)

Da jeg kommer ned i skolen, kommer Sally, en af de dumme bitches, løbende hen til mig.. Og hvisker så, "Har du set ham Dylan, omg han er lækker, ham vil jeg gerne ride. UHA! Dylan og Sally, Sally og Dylan, skolens nye mest populæreste par!", jeg sagde bare, "Drøm du bare videre.."

Jeg gik op til mit skab, smed min taske ind, og tog mine bøger, gik direkte til første time.. Jeg sad bare ved mit bord, og så kommer ham den nye ind, Dylan. Han var ikke grim, men så faktisk ret sød ud.. Bare ret klodset? Jeg havde så ret i det, for han kom til at gå ind i mit bord, og spildte cola ud over mine ting..
   "Fuck! Undskyld, ej, det er jeg virkelig ked af!" Skyndte han at sige. Jeg sad bare og kiggede på ham. Han havde virkelig smukke brune øjne må jeg sige. De var så store. VENT! VÅGN OP JENN! Han vil aldrig forelske sig i sådan en som dig, så bare drop det.. Jeg rystede på hovedet, som man gør i film, når man har dagdrømt. Sad bare og stirred kort, og kom i tanke om det der var sket. "Det gør ikke noget.. Det sket før.." Sagde jeg bare. Jep.. Generte mig.. Tør ikke at sige andet..
   Dylan smilte, waow, han havde ikke kun smukke øjne, men også et ekstremt smukt, og charmerende smil. Uff. Nu ved jeg pludselig hvad Sally mener med at han var lækker. Han holdte noget papir ude til mig, jeg tog det og sagde bare stille, "Tak.."
   Jeg tørte det væk, så godt som jeg kunne..

Dylan stod der stadig. Han satte sig på bordet foran mit, og med fødderne på stolen. Øh? Hvad laver så lækker en fyr hos mig? Han begyndte så at snakke.. "Hey, mit navn er Dylan, jeg er ny. 16 år på bagen. Hvad er dit navn så, hvis man må spørge?" Han smilte skævt. Han er godt nok sød. Omg! "Uhm.. Jeg hedder Jenny, men jeg bliver kaldt Jenn. Jeg er 15. Hehe, jeg kom et år for tidligt i skole.." Han sad der faktisk ret længe, og virkede til at kunne lide at snakke med mig? Vi små snakkede i noget tid, indtil Sally kom.. Øddelæggelsen er her.. Altid når man er ved at få venner, skal hun øddelægge det. ALTID!

Sally stod bare og gloede på os. Og så sagde hun, "Hey Dylan, mit navn er Sally. Jeg kan se at du snakker med Jenna, er det ikke det du hedder?" Dylan sagde bare så, "Jenny, retter sagt Jenn.." Wow. Han holde med mig. Har jeg måske endelig mødt en sød en? "Ohh.." Sagde Sally bare, hun gik faktisk igen, virkede til at være sur..

Klokken ringede.. Dylan satte sig foran mig, der hvor han havde sat på bordet. Henry, kom hen.. En af nørderne, og sagde at han skulle rykke, men Dylan sagde bare, "Må jeg ikke låne denne plads i dag? Hun er min eneste ven pt, og vil gerne sidde hos en jeg kender, er det okay?" Han smilte. Henry gik bare. VENT! HVAD?! KALDTE HAN MIG LIGE FOR HANS ENESTE VEN?! YES! FUCK YES!!

Midt i timen, holdte Dylan sin hånd omme på ryggen, han havde et papir i hånden. Jeg tog det, på det stod der, 'Hey Jenn, jeg vil rigtig gerne lære dig bedere at kender, skal vi måske hænge ud efter skole? *Smil*', jeg sad bare der, mega glad. Jeg skrev så på papiret, 'Yea, det kan vi godt.', og gav ham det igen.

Det blev frikvarter, og jeg gik ud til mit skab. Sally kom hen til mig, med alle sine små veninder.. "Hvad tror du lige du har gang i? Wander, du skal ikke tage min fyr!!" Jep Wander, mit efternavn, verdens grimmeste.. Jeg smækkede bare skabet i, og kiggede på Sally. "Han er ikke din fyr. Han afviste dig Sally, bare drop det, okay? Jeg gider ikke at høre på dit lort mere. Er du med?" Hun blev bare pisse fornærmet, og gik..
   Jeg høre en smække et skab i bag mig, og får et chok.Jeg vendte mig om. Der stod Ben. Anføre på lacross holdet, og skolens lækreste fyr. Han stod bare og kiggede på mig i noget tid. Og begyndte så at smile. Jeg rødmet helt, hvad laver han her? Drømmer jeg? Er fyrene for engangs skyld begyndt at kunne lide mig? "Hey Jenny? Det dit navn ikke? Jeg synes det var fedt det du sagde til Sally. Hun fortjente at blive sat på plads. Respekt til dig. Jeg må gå, men vi ses, ik'?" Han smilte lige kort, og jeg stammede mig frem til, "Øhm.. Jo.. Det.. Det gør vi vel?" gud hvor er jeg genert.. Og væk var han..

Jeg ventede på Dylan ude foran skolen. Han kom kørende, i en rød sportsvogn. Han viste tegn til at jeg skulle sætte mig ind, så det gjorde jeg da. "Wow. Er det din?" spurgte jeg bare. "Hehe, ja." Sagde han imens hans lækre skæve smil kom frem. Sally stod og gloede ovre fra hende vennegruppe. Men Dylan kørte.

"Hvor skal vi så hen?" spurgte jeg. "Det er en overraskelse." sagde han. Han kørte ind i en skov, jeg havde aldrig været der før.. Han køre så helt hen til et hus. På det stod der, 'Cafe Monté' hvad laver en cafe helt her ude? Mit i skoven, ingen gider da at komme her?
   "Øh? Er det en café?" spurgte jeg. "Jae, den åbner i næste uge, men mine forældre ejer den, og de er på ferie pt, så jeg har den for mig selv. Vil du med?" Han smilte igen, og gik ud af bilen. Jeg fulgte da bare med. Han lavede varm kakao til os, og fandt nogle boller frem. "Min mors speciale." Og de smagte bare mega godt!! Vi sad der i lang tid, nede på caféen, og bare snakkede.
   Han trak mig så med op på hans værelse. Der var en sofa, og han satte sig bare i den med det samme. Jeg stod lidt tid og gloede på den. Han grinte bare lavt, og sagde, "Kom da og sid?", jeg gjorde så som jeg fik besked på, og satte mig.

Han tændte for tv'et, og satte en film på. En gyser, det jeg hader aller mest i verden.. Jeg sagde så, "Jeg er sq ked af det, men jeg er ikke så vild med gysere.." Han sagde bare, "Det okay. Jeg kan da bare passe på dig? Men hvis du ikke vil se den, er det okay, så slukker jeg.", "Nej nej, bare lad os se den." sagde jeg, og smilte faktisk.
   "Se der var der et smil, jeg vidste at du nok skulle smile! Du meget smukkere når du smiler, men du er i det hele taget smuk uanset om du smiler eller ikke." Sagde han, jeg fniste bare og sagde, "Sig mig, flirter du med mig?". "Måske" sagde han imens han grinte.

Filmen var slut. Og det meste af tiden havde jeg lagt op ad ham. Han er bare så sød, og dejlig! De var bare så rart med ham. Jeg satte mig op. Kiggede på min mobil. "Æv, kl er mange, jeg skal hjem.. Skal passe min lillebror.."
   Han sagde bare, "Det okay, skal jeg køre dig hjem?", "Yea, tak." sagde jeg stille.

Han kørte mig hjem. Vi stod i noget tid, i døren, og bare kiggede på hinanden. Han smilte så, "Nej det dumt det her, jeg lader være.. Vi ses, smukke." "Nej nej, vent, hvad ville du have gjort?" svarede jeg bare. "Have kyset dig, men vi kender ikke engang hinanden, det er bare dumt.." sagde han. "Gør det alligevel!" Sagde jeg, selvom jeg ikke vidste hvad der gik af mig. Men han kyssede mig. Wow. Jeg har faktisk en lækker fyr.. Eller han er jo ikke min. Men det kan han blive?
   Kysset var langt, og behageligt, faktisk fantastik! "Vi ses" sagde jeg, da vi endelig ikke kyssede mere. "See u, babe!" sagde han, imens han smilte sit lækre skæve smil.

Jeg gik ind, Oliver lagde på sofaen, han var allerede faldet i søvn. Min mobil begyndte at ringe, det var ukendt nummer. Jeg tog den, "Hey det Jenny.", "Hey Jenn, det Ben, jeg tænkte bare på om..."
Forfatterbemærkninger
En roman, om ung kærlighed, forvirrenhed, og trofasthed, men blot også svigtelse.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/07-2014 08:41 af Frederikke Jensen (Frederikke Aka Rikke) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 1647 ord og lix-tallet er 13.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.