Lader følelserne drukne


9 år siden 3 kommentarer Digte

2Flyv bort du, mit uskyldige hjerte
Flyv bort du, mit uskyldige hjerte. · Flyv bort inden du oplever de... [...]
Digte · forelskelse
9 år siden
2Den indre rejse
De lange og mørke nætter er startskuddet til sjælens indre rejse.... [...]
Filosofihulen · angst, refleksion, samfundskritik
9 år siden
4Hemmeligheden bag et lykkeligt liv
En dreng tog en dag hen til en spåkone. Ikke fordi han troede på ... [...]
Blandede tekster · livsrefleksion
9 år siden
3Lader følelserne drukne
Mørkets stilhed er øredøvende. Bølgernes lyde beroligende. Mine ø... [...]
Digte
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Arz Shahabi (f. 1993)
Mørkets stilhed er øredøvende. Bølgernes lyde beroligende. Mine øjne betragter skønheden, mens mine egne tanker er min fjende. Som bølgerne fremvælter de mindet om dig hos mig. Du var ikke min. Du er ikke min. Du bliver aldrig min. Jeg ville ikke eje dig. Ville blot være ejet af dit hjerte. Dine iskolde øjne lokkede mig. De advarede mig, men jeg ønskede selv at lege med kølighedens brændende ild. Dit blik fratog mig alle mine sanser. Dine ord var af dem, som planter sig i både hjerte og sjæl. Du blev endda accepteret af min modvilje. Klog og vis i folkets øjne var jeg, hos dig blot en ulykkelig lille pige.

Havets bølger oversvømmer tankerne og tvinger mig atter tilbage til nuet. Slukker den ild i mit hjerte, som mindet om dig tændte. Brisen hvisker i mit øre. Fortæller mig at det nok skal gå.

Bliver du min? Bliver jeg din? Vi ved begge to, at vi er hinandens. Men du vil det ikke erkende. Så vi smider noget smukt på havets bund. Lader følelserne drukne. Din usikkerhed er den eneste vinder i dette tab.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/11-2014 18:01 af Arz Shahabi (Ar.Sha) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 185 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.