Dope


9 år siden 6 kommentarer Kortprosa misbrug skæbnefortælling mystik

22Like mig!
Hun vågner med en puls, der dunker nådesløst i hjernebarken. Hend... [...]
Kortprosa · satire, splittelse, flugt
8 år siden
5Dunk mig ikke i ryggen
Den vinrøde støvsuger tabte pusten, da hun satte sin flødefarvede... [...]
Kortprosa · hævn, svigt, barndom
8 år siden
4Hugin og Munin
Du strøg ned fra himlen, · fløj mellem mine tremmer · og farverne fol... [...]
Digte · parforhold, hjertesorg, tabt lykke
8 år siden
12De tog min forhud
Da jeg var 12 år gammel, fik jeg problemer med min vandladning. J... [...]
Kortprosa · socialrealisme, magtesløshed, barndom
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Alfred Phønix Modin (f. 1978)
Hun red ham for 20 år siden. Hun red ham hårdt.

Kun han er blevet ældre.

Hun har sat sig på den ledige plads. Hun har ham fanget ved vinduet.
   Nu lægger hun hånden på hans lår og hvisker i hans øre: "Jeg har savnet dig". Bulen vokser i hans bukser.
   Han prøver at kante sig forbi hende, men hendes bryster er mægtige og saftspændte. Han kan ikke komme forbi.

"Smag på mine honningsøde læber, og så lader jeg dig gå", siger hun.
   Han kysser hende, og han kysser hende længe. Han bider et stykke af hendes underlæbe, og hun presser ham tilbage. Nu ligner han en hund, der har fået fjernet madskålen. Tungen hænger stadig ud af munden. Der drypper savl ned på sædet. Han har kun øjne for hendes læber, hendes bryster, hendes skræv.
   "Må jeg slikke på dine patter?" spørger han.
   "Jeg har bedre sager", siger hun. "Du skal op i mig med det samme".

Hun lyner ham op. Hun sætter sig på ham. Hun rider ham hårdt, og hun rider ham hurtigt. Han forsvinder lige så langsomt op i hende. Da hun rejser sig, er han helt opløst.
Forfatterbemærkninger
Dette er ikke en erotisk novelle.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/03-2015 19:59 af Alfred Phønix Modin (Manio) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 192 ord og lix-tallet er 16.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.