Jeg ser mirakler


9 år siden 4 kommentarer Blandede tekster depression magtesløshed forelskelse

2Farveblind
Politik og djævlske tanker · de råber højt og spænder ben · Lover at ... [...]
Rim og vers
8 år siden
2Jeg tænker...
Jeg står i regnen, lyset reflekterer i brostenenes skær · Det koldt... [...]
Digte · frustration, desperation, følelser
9 år siden
3Vi går forbi
I masseflok vandrer vi blinde og egocentrisk, gågadens smalle pas... [...]
Aforismer og gruk · mennesker, desperation, livet
9 år siden
4Jeg ser mirakler
- Du som årets første sommerregn, der får alle naturens essenser ... [...]
Blandede tekster · depression, magtesløshed, forelskelse
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Iwo Belak (f. 1986)
- Du som årets første sommerregn, der får alle naturens essenser til at blande sig sammen til én
Jeg er et blomsterfrø blandt mange, intet specielt og er sikkert meget af det samme, og som sollys giver du mit liv mening.
Jeg fejler og ser regn glide langsomt ned af din kind, jeg ser dine sindsvinduer, jeg ser din jungle af fortvivlelse.
Jeg indser min rod til stormen, jeg går ned på knæ og stirrer op mod regnen, torden blitzer ligegyldg mig op i få sekunder, og så jeg blændet sammen med mørket atter igen. Jeg skriger "UNDSKYLD" men jeg ved at torden overrumler mit råb, jeg fejlede, det her var min storm. Jeg tigger som en hjemløs uden stemme, jeg vil bare have alt din smerte til at forsvinde.

Kære gud jeg vil hende ej ondt
Kære gud jeg vil hende mere end mit åndedræt
Hjælp mig med at bringe solen frem i hendes storm
Lad mig blive den jeg gerne vil være for hende
Lad hende tilgive mig for mine syndere
Lad mig blive til hendes hjertes vinder

Jeg ved tillid er flygtig på denne årstid, og tankerne drager vildredt som en tornado der ødelægger alt på sin vej, og slynger det væk atter igen.
Du står på den anden bjergtop, jeg er uden stand til at komme derop,
Tillid bliver min bro, kærlighed bliver min tro, din eksistens vil være livets mening, for ville jeg være uden kærlighed,
Jeg har lovet mange gange, som torden gengiver sig i ekko gennem naturens cyklus.
Jeg lover dig for sidste gang, for hvad jeg lover fra nu og frem bliver som en hængelås mellem du og jeg, aldrig vil jeg bryde mit ord og se regnen på dine smukke kinder og glød af solrige steder.

Jeg elsker dig uforanderligt, ubegribeligt og uimodståeligt
Hvert ord kan ikke beskrive følelsen til fulde, ikke tilnærmelsesvis - hvis jeg kunne definere kærligheden jeg føler, ville jorden stå stille for at fange det smukke øjeblik.

Jeg har aldrig følt den kulde, den varme, du billedet på sofabordet i fremtiden, belysningen rammer billedet af dig som et tegn, jeg vender mig i sengen og ser dig i mit livs kærlighedsramme.

Jeg falder hen og vakler, men drømmen om at vågne næste dag med dig, får mig til at kæmpe for mirakler
Når jeg ser dig, ser jeg mirakler.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/05-2015 19:38 af Iwo Belak og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 392 ord og lix-tallet er 51.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.