Tankestrøm


8 år siden 4 kommentarer Blandede tekster splittelse krisehåndtering magtesløshed

7Hvor er vi på vej hen?
Rustne jernslanger snor sig på kryds og tværs mod stationer som "... [...]
Digte · flugt, tidens gang, billedsprog
8 år siden
5Blå er himlens farve - 5. Kapitel. Lupina: ...
Lupina · Moonligt Cafe var berømt for at have åbningstider til lang... [...]
Fantasy · spøgelser, forelskelse, vendepunkt
8 år siden
6Blå er himlens farve - 5. Kapitel. Eidolon:...
Eidolon sad i en af båsene på Moonligt Café. Hans foretrukne café... [...]
Fantasy · forelskelse, savn, frustration
8 år siden
4Tankestrøm
#%!&+#W?! · God damn jeg er så gal! Jeg er endda faldet lidt ned si... [...]
Blandede tekster · splittelse, krisehåndtering, magtesløshed
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sandie Bille Larsen (f. 1978)
#%!&+#W?!

God damn jeg er så gal! Jeg er endda faldet lidt ned siden. Jeg var ked af det. Så blev jeg gal. Heldigvis. Jeg vil ikke vende det indad! Det er dem der er dumme...

Dumme dumme dumme... som i 5. klasse... Argh. Fy føj. Så barnlig jeg er! Fuck det! De presser mig... presser presser... Pres! Kom nu kom nu! Tag dig sammen. Du ved jo godt... Ah, du burde jo også... Nå nej, det er jo lige det, du ikke skal sige til dig selv... Øh så nu siger VI det... Du burde virkelig...! Argh. Jamen så hold og mund!!! Så ti dog stille! Jeg vil ikke høre på det...!

I er dumme dumme dumme! I forstår jo ingenting! Intet! I er dumme! Men måske burde jeg også... Jeg er jo også bare en klovn! Øv. Hvorfor kan jeg ikke bare. Jeg vil jo gerne! Det ved jeg jo godt! Hvorfor gør jeg det så ikke. Når jeg nu så gerne vil? Vil jeg? Vil jeg det nok? Er viljen nok??? Hvad fanden skal jeg gøre... Så travl så travlt... Den lille hvide kanin i kaninhullet... Alice følger efter... Jeg er Alice... Min verden... Den er upside down... for fanden da... Find kaninen... Kom nu. Afsted afsted. LØB!!! Du har så travlt! Skynd dig! Sskynd dig så! Du burde virkeligt også...

Jeg vil gerne have, at I går...
Forfatterbemærkninger
En fornemmelse af vrede og frustration.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 17/06-2015 10:32 af Sandie Bille Larsen (Madambond) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.