En fantasi


8 år siden 6 kommentarer Kortprosa erotik drøm

5Tilfældighedernes spil
"Godmorgen Søren", den unge sygeplejerske Hanne Simonsen stak hov... [...]
Kortprosa · skæbnefortælling, forelskelse, følelser
8 år siden
6En fantasi
"Hans hænder formede dem i luften, hans mund bevægede sig, han st... [...]
Kortprosa · erotik, drøm
8 år siden
5Et brændende opgør med samfundet, et gløden...
"Udsigten er fantastisk"," Østersøens bølger slår næsten op i mit... [...]
Blandede tekster · samfundskritik, drømme, had
8 år siden
3En kvinde
En kvinde. · "Hvor er du dejlig, hvilke skønne frodige bryster du h... [...]
Kortprosa
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Per Løngreen (f. 1947)
"Hans hænder formede dem i luften, hans mund bevægede sig, han stønnede blidt".
   "Åh hvis bare jeg kunne får lov til at røre dem, føle, måske slikke og sutte dem".
   Ole lå på sin briks og forestillede sig at han var samme med en pige, han havde set, da han med sin kammerat kørte gennem parkstykket.
   Han kaldte hende" Susanne", han havde ikke talt med hende, og han kom muligvis aldrig til det, men det øjeblik, hvor han så hende, glemmer han aldrig.
   Ole er en dreng på 15 år, sent udviklet, men nu i starten af pubertet, havde aldrig været seksuelt sammen med en pige, kun kysset hans skolekammerat Marie, da de dansede tæt ved den sidste skole fest.
   Det var dejligt, men synet af Susanne, satte ham i total selvsving, han vidste ikke hvad han skulle gøre ved sig selv.
   Han sank ned i stolen, tankerne boblede i hans hjerne.
   Ole og Hans havde været i parken og lege, og da de skulle hjem, stod der to veninder og kiggede på deres cykler, lige ved siden af is huset.
   Den ene en lille lyshåret pige på alder med Ole, spinkelt bygget, men med et par bryster, som var så velformede og dejlige, at Ole ikke havde set noget ligne, de var svungne, frodige og fantastiske.
   Da Ole så det, stod han på parkvejen kiggede på pigen, og fantaserede om at han var sammen med "Susanne, dansede med hende, mærkede hendes dufte, og mærkede hendes krop mod hans".
   "Det gøs i ham, han var ved at blive opstemt. Hans hænder bevægede sig op mod disse dejlige frugter, de skulle røres".
   "Ole, hvor ar du henne" sagde Hans.
   Ole kom tilbage til virkeligheden, de to piger var væk, Susanne, hans fantasidrøm var cyklet hjem.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 01/07-2015 21:25 af Per Løngreen (perlon) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 294 ord og lix-tallet er 37.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.