2Har det fint
Jeg har det godt, jeg har det fint. · Det er de ord som bliver brug... [...]
Digte · tomhed, depression, alene
8 år siden
2Det forsvandt
For mig ting forsvinder. Alle de tinger som binder. Mig sammen so... [...]
Blandede tekster · tabt lykke, ensomhed, teenageliv
8 år siden
4Alene
Hvad er verden. Så længe jeg ikke kan mærke smerten. Men det blød... [...]
Blandede tekster · frustration, sex, depression
8 år siden
1Nattens tanker
Vi kæmper mod vores indre dæmoner om natten. Prøver at dræbe dem ... [...]
Blandede tekster · depression, digte, mørke
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jacob Holm Christensen (f. 1998)
Jeg har det godt, jeg har det fint.
Det er de ord som bliver brugt, ganske fint i min verden.
Åhh ja i min verden.
Min splittede mørke verden. Hvor indbygger tallet er lige 1.
Det er kun mig der lever i denne verden.
Det er kun mig der kan se ud af vinduerne i min verden.
Det er mig der styre denne store maskine og konstruktion af en krop.
Kun mig og disse piller som folk prøver at proppe mig med.
Hvorfor skulle jeg have flere indbyggere her inde, også piller for fanden da.
Jeg har prøvet at have 2 indbyggere engang for noget tid siden.
Det gik skam godt i starten, men når den ekstra indbygger langsomt prøver at blive konge over min verden.
Det er der jeg siger stop.
Det er der jeg lukker ned.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/02-2016 01:54 af Jacob Holm Christensen (creationoface) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 138 ord og lix-tallet er 18.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.