Det forsvandt


8 år siden 2 kommentarer Blandede tekster tabt lykke ensomhed teenageliv

2Har det fint
Jeg har det godt, jeg har det fint. · Det er de ord som bliver brug... [...]
Digte · tomhed, depression, alene
8 år siden
2Det forsvandt
For mig ting forsvinder. Alle de tinger som binder. Mig sammen so... [...]
Blandede tekster · tabt lykke, ensomhed, teenageliv
8 år siden
4Alene
Hvad er verden. Så længe jeg ikke kan mærke smerten. Men det blød... [...]
Blandede tekster · frustration, sex, depression
8 år siden
1Nattens tanker
Vi kæmper mod vores indre dæmoner om natten. Prøver at dræbe dem ... [...]
Blandede tekster · depression, digte, mørke
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jacob Holm Christensen (f. 1998)
For mig ting forsvinder. Alle de tinger som binder. Mig sammen som person følger efter som ænder. Render rundt og ryger om aftenen. På hovedet i seng. Det jo fint nok Men. Bliver blind. Lyset lukker mig ude. Vil langt væk fra mennekser helt ude på en skude. Smadre min hånd ind i en rude. Giver mig ikke til at tude. Stort kødsår om mit kno. Kom nu ho. Ønsker mig en gave det mit liv. Men har sagt det før. Er stiv. Så baby please bliv. Hold om mig. Kan føle blodet stivne om min kolde hud. Tager et stort skud. Til hjernen. Føler det ikke i hjertet. Har endelig fået mærket. Som når mine horn vokser i mørket.
Hold dig fra mig jeg er farlig ikke særlig rar kan ikke mere. Bliver smidt ud af min krop når jeg prøver. Bliver snart nød til at røve. Fuck nu det visser min røv det skal nok blive sjovt. Men hårdt som min pik der banker. Til rytmen af mine tanker. Om dig kæft saftig mør steg. Hvor blodet siver ud. At leve det noget rod. Her var min plads det her jeg stod.
Startede med tekster, snart ovre med dette semestre. Hun kalder mig mester. Bukkede over en tesla bitch har ingen penge ingen liv. Ikke nogle tanker fordi jeg er stiv. Vil bare have et hiv så jeg kan flyve. Styrken falder langsomt på den byrde. Du har sat på mig gud. Forstå mig. Venter på dit kald men det ender i et knald.
Banken i brystet, hænder som ryster. Hjerne tænker selv, Krop hammer lam. Alle lytter til mine ord som om jeg sad og fortalte dem noget til en middag ved et bord. Ender nok snart i Jord. Sammen med de gammle. Det dem som jeg savner. Jeg ved det er der jeg ender. Kom nu med det fucking kald. Satanist nej tak. Kristen heller ikke. Kunne banke dem ned med pikke. Giver ikke rigtig noget fuck mere. Hvorfor skulle jeg be til noget mennesker har skabt. Bugge mig under for en stor løgn og penge maskine. Tinitus de tror de er fine. Fuck dem har jeg lyst til at svine.
Går det sidste skrid. Et stort skrid for mig ingen andre giver et fuck hvorfor er det jeg snakker. Mig er der ingen der takker. Alle sammen Bakker væk. Så binder dem tæt. Skyder dem med mit blod som er lavet af blæk. Fuck dem kommer af med dem i en hæk, måske i en sæk. Måske med en stor knude. Nu sker det snart giver mig til at tude.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/01-2016 13:14 af Jacob Holm Christensen (creationoface) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 435 ord og lix-tallet er 12.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.