Revisoren på den hvide hest


7 år siden 9 kommentarer Kortprosa

9Revisoren på den hvide hest
Jeg sidder i vindueskarmen og kigger på den smukkeste solnedgang.... [...]
Kortprosa
7 år siden
5En sommerfugl
Endnu en gang ligger jeg her på sengen. Hænderne bag hovedet og ø... [...]
Kortprosa
10 år siden
4En af de dage
Det er en af de dage. En af de dage hvor man bare har lyst til at... [...]
Blandede tekster
10 år siden
4Alle er bange (for at drømme)
Har du nogensinde drømt om noget i en fjern fremtid? · Bare drømt o... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tilde Graversen (f. 1996)
Jeg sidder i vindueskarmen og kigger på den smukkeste solnedgang. Det er en af dem, der farver skyerne lyserøde, og hvor solen, som er stor og rød, langsomt forsvinder i horisonten.

Jeg sidder og venter på prinsen på den hvide hest, som jeg har gjort så mange gange tidligere.

Der er dog en forskel. En forskel som får mig til at trække på smilebåndet.

Min prins er en revisor i en grå Hyundai i20. Han er min ridder, min redning og min sikre havn. Han er min, og han kommer snart hjem.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/07-2016 23:11 af Tilde Graversen (TildeGreve) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 92 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.