Fredet frustration på en mandag


5 år siden 2 kommentarer Digte digt forhåbninger

2Fredet frustration på en mandag
Du er her ikke. Jeg er her knap nok. Tæller minutterne. Du svarer... [...]
Digte · digt, forhåbninger
5 år siden
3Jeg hader tømmermænd
Jeg vågnede op i søndags med mega mange tømmermænd. Den type tømm... [...]
Smilebåndet
8 år siden
4Mit liv er et kronisk afterparty
Mit liv er et kronisk afterparty · Mine øjne er trætte efter de man... [...]
Blandede tekster · mennesker
8 år siden
6Tavs stilhed
Vi ankom i dag... I tågen af vin og flyvefeber havde vi tjekket v... [...]
Kortprosa
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Silke Hartvig (f. 1996)
Du er her ikke. Jeg er her knap nok. Tæller minutterne. Du svarer ikke

Minutterne bliver til ambivalente timer. Roen er ingen steder at finde på mine 40 kvadratmeter.

Lige pt udsætter du mig for utålelig udsættelse og det er sket før.

Jeg ville så gerne sige at dette var en fremmed erfaring, men det er alt sammen sket før.

Mon du er faldet i søvn? Eller svarer du bevidst ikke?

Magter du det ikke? Magter du ikke mig?

Var jeg for meget i weekenden? Var hun smukkere og klogere end mig, der i baren?

Kan du finde ro uden mig? Eller har du det ligesom mig?

En uendelig uro der rammer min krop efter kl. 20.

Jeg kan sige at alkohol på nuværende tidspunkt er det eneste rigtige - helt uden at lyve.
Forfatterbemærkninger
Hvor meget fylder fænomenet instagram egentlig?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/05-2019 20:00 af Silke Hartvig (Hartvig) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 134 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.