2Fredet frustration på en mandag
Du er her ikke. Jeg er her knap nok. Tæller minutterne. Du svarer... [...]
Digte · digt, forhåbninger
4 år siden
3Jeg hader tømmermænd
Jeg vågnede op i søndags med mega mange tømmermænd. Den type tømm... [...]
Smilebåndet
8 år siden
4Mit liv er et kronisk afterparty
Mit liv er et kronisk afterparty · Mine øjne er trætte efter de man... [...]
Blandede tekster · mennesker
8 år siden
6Tavs stilhed
Vi ankom i dag... I tågen af vin og flyvefeber havde vi tjekket v... [...]
Kortprosa
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Silke Hartvig (f. 1996)
Jeg vågnede op i søndags med mega mange tømmermænd. Den type tømmermænd, der gør at man bliver bekræftet i troen om en for tidlig død og den type tømmermænd, der gør så ondt at selv et knust hjerte er rart.
Jeg fucking hader tømmermænd - jeg hader at man har fråder på, men ørler alt op som man indtager. Jeg hader at man havde det møg grineren dagen før, men er på randen til at dø dagen efter. Jeg kunne ikke engang tage et bad uden at være ved at dø af sygt medlidenhed og selvynk... Når alkoholen går ind, går fornuften ud - det sjovt man først ser det dagen efter. Dagen efter lovede jeg mig selv aldrig at drikke igen, som jeg jo gør hver gang - men dette er et problem når jeg har galla om en lille uge.
Tømmermænd er en ond cirkel... For så snart man har det bare en lille smule bedre, så er man klar til at drikke igen. Og så ligger man 7 dage efter og er igen ved at dø. Min tømmermændsramte dag endte heldigvis fint... og jeg lever da endnu - men det fjerner ikke min mening om tømmermænd - de er uønskede og jeg hader dem.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/04-2016 11:26 af Silke Hartvig (Hartvig) og er kategoriseret under Smilebåndet.
Teksten er på 207 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.