2Flygtige følelser
Regnen er fyldt med spøgelser her til aften, men jagten må fortsæ... [...]
Digte · psykisk smerte, selvdestruktivitet, tanke
2 år siden
2Kisten i mit hjem - extended version
Nogle dage eksisterer jeg ikke, min seng bliver til en kiste. Min... [...]
Noveller · digte, længsel, skæbnevalg
2 år siden
8Da jeg defineret død
Jeg husker det som en alt for mentalt udmattende dog velkendt sit... [...]
Aforismer og gruk · virkelighedsflugt, frustration, psykisk smerte
2 år siden
3Et hus?
Det føltes som om at huset har stået der altid, engang med et vig... [...]
Aforismer og gruk · natur, udvikling, kontrol
2 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Regn Christian Gotfredsen (f. 2003)
Det føltes som om at huset har stået der altid, engang med et vigtigt formål at forfølge. Nu er det forladt, glemt og nærmest fordærvet af naturen.
Huset ser ud som om det er klar til at falde sammen hvert minut det skulle være, men dog er der noget indbydende ved det, den bare turkise trappe der leder op til den 2. sal.
Det er som et dukkehus, skåret over på midten for at have adgang til dets historie.
Blomster og ukrudt vokser livligt op gennem gulvbrædderne, og tagrenden er blevet hjem for ukrudt og nedfaldne blade.
Graffiti overtegner de blålige fliser, som måske engang tilhørte en del af et køkken eller bad.

Jeg ved at huset vil falde sammen om mig sekundet jeg går ind, men det er så fortryllende, som om man kan se dets historie for sine egne øjne. Det er så øde og forladt, overtaget af naturen, som generobrer sit land, og huset lader det. Jeg kan se en hel verden i det nedlagte hus, så gammelt dog forfærdelig smukt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/11-2021 16:10 af Regn Christian Gotfredsen (Regn0nfire) og er kategoriseret under Aforismer og gruk.
Teksten er på 174 ord og lix-tallet er 34.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.