Da jeg defineret død


2 år siden 8 kommentarer Aforismer og gruk virkelighedsflugt frustration psykisk smerte

2Flygtige følelser
Regnen er fyldt med spøgelser her til aften, men jagten må fortsæ... [...]
Digte · psykisk smerte, selvdestruktivitet, tanke
2 år siden
2Kisten i mit hjem - extended version
Nogle dage eksisterer jeg ikke, min seng bliver til en kiste. Min... [...]
Noveller · digte, længsel, skæbnevalg
2 år siden
8Da jeg defineret død
Jeg husker det som en alt for mentalt udmattende dog velkendt sit... [...]
Aforismer og gruk · virkelighedsflugt, frustration, psykisk smerte
2 år siden
3Et hus?
Det føltes som om at huset har stået der altid, engang med et vig... [...]
Aforismer og gruk · natur, udvikling, kontrol
2 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Regn Christian Gotfredsen (f. 2003)
Jeg husker det som en alt for mentalt udmattende dog velkendt situationen. Dig, mig og regnen, lyden af ambulancen der nærmer sig alt for langsomt. Regnen skyller blodet af dit ansigt, og selvom at jeg fortæller dig at alt bliver okay, så ser du dog bange ud. Er det de kloge eller dumme der frygter døden mest? Jeg ved det ik, men dit udtryk gjorde mig bange. Dit liv endte ikke med et bang eller en hvisker, den endte med skrig, og ambulancen der kom for sent.

Du valgte selv døden, men dog da dine sidste sekunder er ved at trække ud, kigger du på mig med rædsel. Jeg elskede dig som Icarus elskede solen, for meget og for tæt.
Da du forlod mig fløj jeg højt over skyerne og op mod solen, for at se dig en sidste gang, men mine vinger brændte og jeg styrtede i et håbløst hav af had og smerte.

Sekundet du besluttede at du ikke ville leve mere, kunne jeg mærke din sjæl forlade mig. Du byggede mig op og hev mig ned, du efterlod mig i en verden der ikke er tilegnet mig, du efterlod mig i det her helvede så du kunne få fred.
Jeg har aldrig hørt stilhed der var så kaotisk. Du tog solen med dig da du døde, jeg kan ikke finde lyset uden dig. Nu kan jeg ikke dø, jeg kan ikke følge lyset, hvis du har taget alt min lykke fra mig.
Forfatterbemærkninger
Jeg har lidt svært ved hvor jeg skal rage den hen nu, men håber du kan lide den alligevel.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/11-2021 22:31 af Regn Christian Gotfredsen (Regn0nfire) og er kategoriseret under Aforismer og gruk.
Teksten er på 245 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.