1Hverdagen rammer
At elske sådan rigtig elske · Med hjertet til døden skiller · virkeli... [...]
Digte
18 år siden
2Min datter
Livet i min mave forunderligt og nyt · mærker sparkene men forstår ... [...]
Digte
19 år siden
0My dream
I have a dream · about peace · on mother earth · I have a dream · about ... [...]
Digte
21 år siden
3Kære mor
Kære mor · Jeg kan lige så godt få det her skrevet ned, for det er ... [...]
Blandede tekster
22 år siden
4Natten kræver
Blodet på din trøje · rifterne i dit ansigt · opkastet ved din fod · na... [...]
Digte
22 år siden
0Ond Verden
Skør, tosset og glad · euroforisk af glæde · døsig efter elskoven · omf... [...]
Digte
22 år siden
0Brevet der aldrig blev sendt
Kære Tue · Håber du har det godt hvor du er. Siden jeg forlod Medie... [...]
Blandede tekster
23 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Søster Friberg (f. 1979)
I januar skete der noget nyt i vores forhold, vi begyndte at gå i seng med hinanden. Mange vil nok sige det var sent, men jeg synets det var dejligt, fordi vi havde haft den tid til at kende hinanden først.

Vores forhold kørte stille og rolig, lige indtil omkring maj, min mor blandede sig stadig i vores forhold. Martin sagde det ikke havde nogen indflydelse men aligevel, jo det havde det. Jeg begyndte at se efter andre fyre. Det med at flirte med øjene har altid været mit speciale, det brugte jeg flittigt de næste måneder. Det var helt klart at vores følelser for hinanden var ikke de samme. Jeg faldt pladask for en fyr fra min klasse. Han var 18 år og lige stik modsat min kæreste, det var nok derfor jeg faldt for ham. Det hele kulminerede den dag jeg skulle til afslutningsfest med klassen. Jeg var den eneste der havde kæreste med, tro ikke det var spor sjovt. Jeg havde min kæreste, samtidigt med jeg havde ham, jeg var forelsket i lige foran mig. Det var tydeligt han var trist, fordi min kæreste var der. Martin gjorde sig besværlig og jeg var ærlig talt flov over ham.

Den næste dag sagde jeg farvel til Tue, det vil sige, det kom jeg ikke til, han gik da jeg var væk i 2 sek.

Martin og jeg skændes en del over telefonen og til sidst, sagde jeg rent ud sagt, at jeg ikke elskede ham mere. Det var en hård meldning over telefonen, det tog også hårdt på mig at finde sandheden.

Til Grøn koncert i Odense gjorde jeg det endelig forbi, det vil sige, vi kyssede en del og dyrkede sex, men kærester var vi ikke mere.

Til Langelandsfestivallen skulle jeg mødes med Tue fra min klasse, det gik helt i fisk og vi sås aldrig.

Den sidste aften ringede jeg nok mest af trods til Martin og tog ham tilbage. Vi sås efter 4 ugers pause hinanden igen. Det var klart, at jeg stadig elskede ham, aligevel spillede Tue stadig ind.

Jeg glemte dog Tue og fik et rigtgt godt forhold til Martin igen. Han havde ikke så stor tillid til mig, men den blev opbygget med tiden, da han opdagede jeg ikke gik nogen steder.

Jeg er nu flyttet til Odense og vi ses lidt tiere. Mine forældre nægter stadig at se ham,men de må leve med det, det er mit valg. Jeg vil ikke gå i seng med en masse, før jeg finder den eneste ene. Den første var god nok til mig. Vi har nu været sammen i lidt over et år og er forlovet. Jeg elsker ham over alt på jorden.

Den eneste slange i paradiset er min familie, men jeg skal også snart til julefrokost. Gæt hvem jeg skal mødes med....ja i gættede rigtigt - Tue igen. Nu får vi at se, om jeg har ham helt ude af systemet.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/01-2001 22:50 af Søster Friberg (futtemus) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 491 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.