Selvudvikling og livskvalitet · Livsbane . Livsveje. Livsvalg.

5 svar
Senest opdateret 3 år siden · 3 bruger(e) deltager
4 år siden

Jeg er nået den alder af 38 år. Faktisk hvis jeg er heldig ja, så snart de 39 år.
Mit filosofiske emne går til fyldepennen og der vil komme en længere fortælling omkring det først. Alle er velkommen til at komme med svar og tanker , hvad det så end måtte være :).

Jeg er nogenlunde fundet min livsbane . Men mit mit livvalg er i midten af alt det der er ved at blive sået, så at sige.
Så min livsvej har gjort at jeg netop er blevet udgivet anden digtsamling .
I mange år har jeg drømt om karriere .der var et debat her på fylde , om at slette sig selv . Jeg lavet nu en debat om det modsatte.
Jeg har kæmpet mig til der hvor jeg et idag og er stolt af det uden at være højrøvet.
Jeg er åle slank, og drømmer om ar komme i forskellige blade, ja et kan da gøre det. Jeg holder af at blive bekræftet. Og mim instragram stiger med følgere og jeg bliver glad hver gang. Det er en slags hobby beskæftigelse og andre indtragramner vil kunne forstå hvad jeg siger her.
Men jeg står på en slags " bræt " om man vil. Det næste skridt jeg ved hvad der skal til. Men hvad holder mug tilbage?. Hvordan kan man gøre krav på Sun berømmelse uden at såre sine nærmeste og uden at slettte sug selv der hvor man er. I rigtig mange år har jeg pleaset andre, det fungerede ikke rigtigt for mig. Det her fungere tilgengæld. Jeg vil også godt takle fyldepennen for jer der overtalte mig til ar blive. Det er jeg meget taknemmelig for .
Jeg et begyndt at åbne mynden noget mere, for folk tilkendegiver mig, dem der følger mig. Nu vil jeg dele flere af mine filosofiske betragtninger med mere. Det her er et af dem.

Lige nu stor jeg i midten af det helt . Men jeg kræver næste skridt.

Men kan man få det helt på en gang uden at såre dine nærmeste?. Og hvor længe skal man finde sig i at slette sig selv når man ønsker at komme ud i den store verden?

Hvor længe skal jeg være tilskuer ?. Hvornår må jeg deltage i det livet byder sig?

Alle svar er velkommen med kyshånd.
Mvh
Ann.:).

4 år siden
4 år siden

Et lille PS . Undskyld stavefejl , har prøvet redigere det lykkes ikke. Håber I forstår helheden ellers spørg gerne .
Mvh Ann .

4 år siden
4 år siden

Ja, sådan går det, når man er for hurdig. Jeg døjer selv med at skulle rette hele tiden. For mine fingre kan ikke skrive i det tempo, som min hjerne ønsker. Tålmod og ro burde være løsningen på problemet, men hvem har tålmod, når tanken drøner der ud ad?

Men til sagen: Du repræsenterer vist en mennesketype, som ikke helt passer med mig. Jeg vil gerne have mine ord ud i verden, men helst ikke mig selv. Så alt hvad der hedder fotografering undgår jeg helst. Jeg ser hellere at mine (nok alt for få) læsere forestiller sig noget der er langt mere spændende end det jeg er i virkeligheden.
Det er nok noget med selvværd, og jeg har da også skrevet flere ting om mænd med lavt selværd.

Men du skal glæde dig over dit mod til at være "på." Kør løs med billeder og nyd de glæder det giver. Jeg må "misunde" dig det at være glad for dig selv, uden at være selvglad og pralende.
Men det er nok den gode misundelse.
Hvis du kommer på forsider i blade, så pas på dem med den dårlige misundelse! Og hadefulde indlæg i diverse medier. Lær at tage afstand fra dem, så du ikke mister dit livsmod og din selvtillid. for det er netop hvad disse misundere ønsker.

Bedste ønsker fra mig!!!

4 år siden
4 år siden

Hej Dino. Flemming . Tak for din kommentar .
Jeg vil huske dine ord.

Men også at du ønsker det bedste for mig, det vil jeg huske mest på:),
Mht selvværd . Der har jeg selv arbejdet længe med, hvis du vidste hvordan jeg så ud for 10 år siden hæ hæ ville du forstå pointen her. Derfor er jeg på toppen . Det er jeg også ved at skrive om. Har du egentlig lyst til at anmelde min digtsamling ? Savner lidt omtale af den kan godt klare kritik også . Men det er op til dig om du vil.
Mvh Ann .

4 år siden
4 år siden
#4

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

4 år siden
3 år siden

Der kan ske meget på et år, men det er godt det der er sket. Det synes jeg lige i skulle vide. Savanti.

3 år siden

Besvar debattråd

Debatten Livsbane . Livsveje. Livsvalg. er startet 29/07-2019 18:18 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Selvudvikling og livskvalitet.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
1 dag, 4 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
5 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
11 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
11 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
27 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 2 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 16 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 28 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 9 dage siden · Kafkaesque
25Digte
3 måneder, 17 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
3 måneder, 17 dage siden · Ansu
4Videoer med terapeutiske øvelser
3 måneder, 21 dage siden · Ansu
1Politiken promoverer pædofili
3 måneder, 22 dage siden · David H
6Overgreb er tortur - lovforslag
3 måneder, 24 dage siden · Ansu
1Kreative hjemmesider
3 måneder, 24 dage siden · Tungnemt

Selvudvikling og livskvalitet

0Løn er tabu
1 måned, 3 dage siden · sofiesverden
1Forstå Michael strunge og David Bow...
2 år siden · Allimacc
2Hvordan finder du mere tid i hverda...
2 år siden · Kåemer
12Kynisk frelse
3 år siden · Wernn
33Din dag.
3 år siden · smukkehjerte
4Hvad hedder det når
3 år siden · Savanti
64Lykken
3 år siden · Prem
5Livsbane . Livsveje. Livsvalg.
3 år siden · Savanti
20Udslettelse af selvet
4 år siden · Morpheus
4Grammatikkurser?
4 år siden · Mette-Maj Ronja
82Perfekt?
5 år siden · Engbo
23Efter døden
5 år siden · dino
2Pigen på piedestalen
5 år siden · dino
3Lidt om dig og mig :-)
6 år siden · nillepoulsen
11Kønsskifte
6 år siden · smukkehjerte
9Ensomhed
7 år siden · Fink