Caught in the act


20 år siden 2 kommentarer Kortprosa

1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 8 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden
3En aften
Mig · "Sover du?" · Han svarer med det samme: · "Nej, gør du?" · Mig: · "Må... [...]
Kortprosa · venskab, aften
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)
It all started when I was a kid. He was my friend. We grew up together. We were always together. Always. People used to tease us. Said that we were going to get married one day. I knew we wasn't. Because I knew him. He did things. He was not like the others. Sometimes he did things that he regretted later. He follow his instincts, and it got him into a lot of trouble. He put me in trouble to. I began to fell when he was doing something stupid. And that feeling lead me straight to him every time. So when he got caught, I got caught with him. It was little things... like stealing apples from the priest garden.
   We grew older and we both began to hang with the other sex. He dated girls, I dated boys. In a long period I didn't come home with anybody, and he had a new every week. But it chanced. He found the one and only. He loved her. Really loved her. But we were still friends. Maybe he loved her because she was the only one who wasn't jealous when me and him were together. After he meet her, he swore never to live the wild life again. Now he would stick to one girl. And after that, I never got the feeling that something was wrong again. Not until the weeding...
   I was in her room, helping her on with the dress. Suddenly it hit me. The feeling I had forgotten about. It almost made me fall to the ground. It hit me so hard that it felt like my head was going to explode. I grabbed the chair. Stood still for a second, and the I ran out of the door. The feeling got stronger and stronger and almost made me past out. I ran. Followed the pain inside my head. I came to a door. Stopped. Felt to the ground. The pain was unbelievable. I got up. Opened the door...
   When he saw me, he knew. He could se it in my eyes. They where blurred. The woman he was with.. I couldn't recognize her. I couldn't see her. Once again I felt to the ground. But this time I didn't get up again. I couldn't take the blame for him this time. Now he was on his own...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/04-2004 00:31 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 400 ord og lix-tallet er 15.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.