1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 8 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden
3En aften
Mig · "Sover du?" · Han svarer med det samme: · "Nej, gør du?" · Mig: · "Må... [...]
Kortprosa · venskab, aften
5 år siden
6Hvor er ærligheden?
Jeg ville ønske at der var plads til at være ærlige. · Men ærlighed... [...]
Digte · livet, ord, tanker
6 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)
Det overraskede mig meget at se dem sammen. Der stod min kæreste og snakkede med min elsker. Jeg skulle lige til at vende om og flygte , da Ashley fik øje på mig og gjorde tegn til at jeg skulle komme over og hilse på hans "nye ven".
   Jeg var hunderæd, for ingen af dem vidste at jeg var sammen med den anden.
   Da jeg kom hen til dem tog Ashley rundt om mig og kyssede mig, som han altid gjorde. Jeg kiggede forsigtigt over på Jacob. Han sendte mig et blik der sagde at han ikke ville afsløre mig. Han havde regnet det ud.
   Da aftenen var ovre og jeg træt væltede ind på ilt værelse, var mit hoved fyldt med bange anelser. Det havde været meningen at Jacob skulle komme forbi senere, men efter at han havde opdaget at jeg havde en kæreste, var jeg ikke længere så sikker.
   Knock knock
   Det bankede på døren! Var det godt eller dårligt...?

Det bankede igen. Jeg gik tøvende hen og lukkede forsigtigt op.
   Min overraskelse var stor da jeg så hvem det var.
   "Stephen!!!"
   "Yeah, I guess I wasn't who you expected now." han gik frem imod mig og fik mig til at gå baglæns ind i lejligheden. Han skubbede døren i bag sig og fortsatte med at gå imod mig til jeg ramte sengen. Han lagde sig tungt ovenpå mig. Hans ansigt var helt tæt ved mit. Hans øjne borede sig ind i mine. Jeg mærkede hans ånde i mit ansigt da han åbnede munden for at tale.
   "I saw you at the party. Saw the way you played those to guys, just like you played me." Han lukkede øjnene og snuste ind. Sugede min lugt til sig. Han åbnede øjnene og kiggede mig i øjnene. Så kiggede han på min mund.
   Jeg lukkede øjnene. Hans tunge gled forsigtigt hen over mine læber og han nappede mig forsigtigt i underlæben. Vores læber mødtes og hans tunge fandt vej ind til min. Alle minderne fra vores tid sammen skyllede ind over mig, og jeg var så langt væk i lysten til ham, at jeg slet ikke hørte Jacob komme...
   "What the fuck is going on!?!?" jeg åbnede øjnene tidsnok til at se Jacob kaste sig frem mod Stephen, der rædselsslagen rullede ned fra mig. Jeg tænkte ikke, men min refleks var at ligge mig imellem dem. Jacobs slag, der var ment til Stephen, ramte mig. Alt blev sort.

Da jeg kom til bevidsthed igen, fornemmede jeg straks to personer i rummet. Men da jeg åbnede øjnene var det ikke Stephen og Jacob jeg så. Det var Jacob og Ashley!
   "She's awake now." Ashleys stemme var bekymret og omsorgsfuld...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/04-2004 00:33 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 452 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.