6Jeg holder på min ret
Jeg holder på min ret til at hidse mig op · når du maser din lille ... [...]
Digte
10 år siden
4Intet er glemt
Vi har lagt fjendskabet på hylden. Midlertidigt. Vi er fanget und... [...]
Blandede tekster
11 år siden
1Som i en drøm
"Emily, vi går om tyve minutter," Emily så fra sin bog op på sin ... [...]
Noveller
11 år siden
0Min livshistorie - Kapitel 12
Beatles · Det er sjovt med Beatles. · Jeg har altid kunnet lide dem, ... [...]
Livshistorier
14 år siden

Puls: 7,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Michala Escherich (f. 1982)

Anderledes lille mig

   Jeg har af forskellige grunde valgt, at lade kapitel 4 udgå i den offentligt tilgængelige version af mit liv. Det handler om den oplevelse, der, da jeg var ca. 8 år, første gang fik mig til at forstå, at jeg ikke kunne, eller ikke ønskede at være en del af flertallet, eller hvad man nu kan kalde det.
   En bevidsthed, der igennem specielt teenageårene har voldt mig mange kvaler, men også givet mig en del oplevelser, der har udviklet mig i en retning, som jeg i dag ikke ville ønske anderledes.
   Jeg er nok ikke helt sikker på selv, hvad der præcist kan siges og tolkes ud af de forskellige beskrevne situationer og følelsestilstande i kapitel fire, og det er dette, der er den primære grund til at jeg har valgt ikke at lægge dette kapitel ud. Vil så nødig sige en masse, som jeg senere finder ud af, jeg ikke kan stå inde for...
   Men nu ved I i hvert fald, at jeg har følt mig anderledes, og det er sikkert nok til at kunne følge med i eventuelt senere hentydninger til kapitel 4.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/11-2004 22:48 af Michala Escherich (Machula T.) og er kategoriseret under Livshistorier.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.