7Føjteri
Jeg har virkeligt svært ved at forstå hvorfor du gjorde som du gj... [...]
Kortprosa
16 år siden
1Bitter kulde - Kapitel 4
Alex rakte Walther et stykke papir fra sagsmappen. · - Synes du ikk... [...]
Romaner
18 år siden
1Bitter kulde - Kapitel 3
Anette lagde sin mappe op på skrivebordet. Hun så sig omkring i d... [...]
Romaner
18 år siden
5Irriteret blindtarm
Det var en de der dage hvor kaffekanden stod på det antikke mahog... [...]
Kortprosa
18 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mathine Lotus Rasmussen (f. 1971)
Hold om mig når jeg fryser, fortæl mig om dine varme minder.
   Kys mig på kinden når natten lægger sit tæppe over mig. Spring ind i mine drømme og lær mig at flyve, fortæl mig, at jeg er modig. Smil til mig, når jeg kejtet falder i første forsøg.
   Kys mig godmorgen når solen springer frem. Fortæl mig om drømmen vi delte.
   Elsk med mig så mine sanser kun oplever dig.

Hold om mig når jeg er bange og livet er tungt. Hvisk til mig at Du kan rumme min frygt.
   Le med mig når livet danser, tag billeder af det til dit minde album.
   Vis mig dine inderste tanker og drømme, lad mig holde dem i min hånd.
   Spis af frugterne fra træerne i haven og smag den søde vin jeg skænker dig.
   Hvil dit ansigt i mit skød og lad mig fortælle dig et eventyr.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 15/01-2006 22:07 af Mathine Lotus Rasmussen (Mathine) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.