7Føjteri
Jeg har virkeligt svært ved at forstå hvorfor du gjorde som du gj... [...]
Kortprosa
16 år siden
1Bitter kulde - Kapitel 4
Alex rakte Walther et stykke papir fra sagsmappen. · - Synes du ikk... [...]
Romaner
18 år siden
1Bitter kulde - Kapitel 3
Anette lagde sin mappe op på skrivebordet. Hun så sig omkring i d... [...]
Romaner
18 år siden
5Irriteret blindtarm
Det var en de der dage hvor kaffekanden stod på det antikke mahog... [...]
Kortprosa
18 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mathine Lotus Rasmussen (f. 1971)
Han havde rørt ved hendes krop, som havde han vundet hende i en, pil-selv-rejer konkurrence.
   Hun kunne ikke mindes, nogensinde, at være blevet berørt på den måde. Det var som om, at alle hendes sanser sad i de små porrer i huden.
   Han havde elsket med hende den halve nat og snakket om rejser til Riga i pauserne.
   Hun blev irriteret over al den snak om rejser, hun ville hellere snakke om fremtiden.
   Han lå bare der på ryggen, i sin prægtige nøgenhed med begge hænder bag hovedet, som var han et af guds største vidundere, og snakkede om Riga.
   Hun lyttede og sagde ja de rigtige steder, ventede bare på at han gad holde kæft.
   Hvad ragede Riga hende, hun ville hellere elske, eller snakke om det de lige havde oplevet sammen, da deres kroppe legelystne havde forenet sig i en forbudt parringsleg.
   Hun mistede tålmodigheden da han, nærmest euforisk, snakkede om isglatte veje mod øst.
   - Jeg skal give dig glat, tænkte hun.
   Som et lyn fra Guds klare himmel, rejste hun sig fra sengen.
   Hun gik ud på badeværelset og fandt en barberskraber frem.
   Hendes smil var spøgefuldt, da hun begyndte at barbere hans testikler.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/01-2006 12:45 af Mathine Lotus Rasmussen (Mathine) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.