1Den udødelige
"Ashlee, kommer du?" jeg så op fra jorden, og stirrede lige ind i... [...]
Noveller for børn/unge
16 år siden
0Vogterne - Kapitel 3
Den lyse side · Det trak op til storm, så folk havde travlt med at ... [...]
Fantasy
16 år siden
0Vogterne - Kapitel 2
Sand(e) problemer · Ingen turde give Sonaeko et svar. · "Svaret anta... [...]
Fantasy
16 år siden
1Vogterne - Kapitel 1
Jagten begynder · Selenes grå kappe blafrede i vinden, idet at hun ... [...]
Fantasy
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Melanie Voss (f. 1991)
Det var blot tre dage før at min skæbne skulle afsløres, at det hele startede. Tre dage til at jeg fyldte seksten. Alle mennesker skulle på deres sekstenårsfødselsdag besøge kongens spåkone Amerida, og få deres skæbne afsløret. Sådan var reglerne, og ingen havde endnu brudt dem. Regler er regler, og de skal overholdes. Hvorfor at kongen havde valg at alle skulle afsløre deres skæbne, stod uklart for mig. Der var rygter om at han frygtede en gammel profeti, og at det var årsagen, men det var nok højest sandsynligt en opdigtet fortælling. Det bekymrede mig egentlig ikke at min skæbnes skulle blottes, jeg var træt af ikke at ane hvad jeg skulle med mit liv. Men nu er der ikke noget jeg ønsker mere, end at vende tilbage til landsbyen. Vende hjem til min familie, mine venner, bare vende tilbage til mit gamle liv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/08-2007 14:58 af Melanie Voss (V0ss) og er kategoriseret under Fantasy.
Teksten er på 2559 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.