0Jeg har tabt
Jeg har tabt det spil, det er at være · At være eller ikke at have · ... [...]
Digte
13 år siden
0Mærke
hvad er du? · En sjæl forlængst henglemt og forgemt · I riget, der al... [...]
Digte
13 år siden
0Kommentar på et ægteskab
Hvem af de to mon besluttede sig for at tage på café? · Manden lave... [...]
Blandede tekster
13 år siden
0Drama
Planeter og stjerne blinker langt inde i mit univers. · De store le... [...]
Blandede tekster
13 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Marie-Louise Persson (f. 1990)
Planeter og stjerne blinker langt inde i mit univers.
De store legemer, emitterende lys i regnbuens farver, skøjter rundt i kunstfærdigt udformede ellipser, der hver giver ly til et nyt eventyr.
Når armene låses om mig, rejser jeg til et af disse himmelmonstre, et stort, grønt, selvlysende ét, der minder om et monster fra en børnefilm.
Jeg sutter mental tommelfinger og bliver fornærmet for sjov, for at du skal fodre min fantasi om, at du elsker mig, selv når jeg er mig. Selvom jeg ikke er mig.
Jeg skælder ud og græder og ler og kysser, for at du aldrig skal tro, du kender mig, og stadig vil gå på eventyr i mit sind og min krop.
Du forlader mig pga. dramaet, når det var min eneste sikkerhed for, at du blev.
Jeg er utryg.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/12-2010 12:10 af Marie-Louise Persson (Maitreya) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.