22041
17. januar 2041 · Jeg var ved at glemme min maske i dag. Frakken og... [...]
Noveller
6 år siden
4A-bomberne kan ikke høres fra helved
Jeg er lidt træt · Af stereotyper og nederen typer · Og hvorfor kan v... [...]
Digte · samfund, samfundskritik
6 år siden
8Jødekager
"Kathrine, du bliver nødt til at tage over til din mormor. Jeg få... [...]
Noveller · jul, julefortælling
6 år siden
6Jeg er en kvinde
Jeg er en kvinde · Med hår på benene · Og under armene · Blod ud af fis... [...]
Digte
7 år siden
4Neglebideren
Vækkeuret ringede klokken seks som det gjorde hver eneste morgen.... [...]
Noveller · familie, tilgivelse, identitet
9 år siden
3Louise
Aftenen havde sneget sig ind på den lille familie. Maden var blev... [...]
Noveller · familie, drama, børn
9 år siden
1Vinter Kulde
Han sad og kiggede udover det store landskab. Sneen faldt stille ... [...]
Noveller · romantik, døden, sorg
9 år siden
14Igen Kunne Jeg Smile
I går da jeg kom hjem, sad han i stolen med lyset slukket og en s... [...]
Kortprosa
9 år siden
6En God Snak
Hun sad i en mørkebrun lædersofa, i et lyst rum. Et venterum. Det... [...]
Noveller
9 år siden
1Light My Fire (dansk.)
Der stod en masse tomme, og halvtomme flasker på det lille glasbo... [...]
Kortprosa
9 år siden
6Brændte Mandler
Vinteren var kold i år. Der lå sne på alt. På bilerne, på de elle... [...]
Kortprosa
9 år siden
4Stormens Kraft
Gråheden · I verden · Kvæler mig langsomt · Pinefuldt. · Regndråbernes · Tr... [...]
Digte
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sarah Kristine Frederiksen (f. 1995)
Der stod en masse tomme, og halvtomme flasker på det lille glasbord. De var startet ud med to glas rødvin. Efter det havde de valgt at nyde en rom og cola. Hun havde rejst sig op fra sin plads i den røde læder sofa, for at vælge en ny plade. Hun valgte en plade med sit yndlings band. Pladen hed "The Very Best Of The Doors." Hun dansede henimod barskabet, bukkede sig ned for at finde den mest tillokkende flaske alkohol. Hun hev en flaske Bailyes ud af skabet. Åbnede den og hældte det lækre, flydende, bløde, karamel indhold ned gennem halsen.
   Hun svajede frem og tilbage til 60'er musikken. Han var begyndt at små grine af hende. Han var begyndt at hælde vodka op i deres shotsglas.
   "Kom herned," sagde hans hæse stemme. Hun fjernede flasken fra sine læbe, rettede på sit røde hår, og tørte munden af i sin arm. Hun gik ned til ham og tog imod sit shotsglas. De slog deres glas sammen, og bundede. Det brændte i halsen. Sveg i kroppen. De fik kuldegysninger. Han fyldte deres glas igen. De bundede endnu en gang.
   Hun gik ud på gulvet. Hendes hofter vuggede blidt fra side til side. Hendes lange fingre kørte langsomt gennem hendes fyldige hår. Det snurrede i hendes krop. Hun bed sig i underlæben mens hendes hænder gled henover hendes slanke krop.
   "Come on baby, light my fire," sang hun.
   Han kunne mærke hvordan lysten spredte sig ud i hele hans krop. Ud til fingerspidserne. Var det mon en hentydning da hun sang med på sangen, lige der? Det kildede blidt i hans lem da hun smed toppen og blottede sine strittende bryster. Hendes krop bevægede sig yndefuldt.
   Hun drejede stille om på hælen, så hun vendte med ryggen til ham. Hendes røv var lille og fast. Han rejste sig op fra sofaen og gik henmod hende. Han stod bag hende. Han kunne dufte hendes varme hud. Hans hænder gled blidt henover hendes skuldre og arme. Hun lagde sit hoved på hans brystkasse. Han lod sit blik vandre nedover hendes krop. De små strittende bryster. Hans vejrtrækning blev tung. Han ville så gerne røre ved dem.
   Pludselig kunne han mærke hendes hånd glide op mod hans skridt. Det var pirrende dejligt. Han ville have mere! Hun lod sine fingre køre rundt i små cirkler på hans lem. Det kildede igen i hans køn. Hun greb meget blidt fat i hans lem. Det voksede. Det pumpede. Hans bløde læber kyssede ømt hendes hals. Hans tunge kærtegnede hendes sarte hud. Han hev sin T-shirt af og blottede sin muskuløse overkrop. Hun begyndte at le. Le på hendes sexet, liderlige måde. Hen blev så tændt!
   Hun vendte sig om og stirrede ind i hans øjne. Hendes fingre gled henover hans brystkasse. De stoppede ved hans buksekant. Han holdte vejret. Hun åbnede langsomt knappen til hans cowboy-bukser. Langsomt lynede hun lynlåsen ned. Han hjalp med at tage dem af. Hun holdte øjenkontakten mens hun tog sine egne bukser af. Hun smilede skævt mens hun smed sine trusser og viste sit glatte køn. Han rev sine underbukser af. Det kriblede i hele hans krop! Han gik tættere på hende.
   "Stop," beordrede hun og gik hen til deres skuffe med ting de aldrig har fået brugt. Hun hev et sort tørklæde frem. Gik over til ham, kyssede hans læber, smagte på hans tunge og bandt det sorte bind for hans øjne. Hendes tunge kærtegnede hans overkrop. Hans lår. Meget blidt, slikkede hun hans pikhovede. Det kriblede igennem hele hans krop. Hans vejrtrækning blev dybere. Hun rejste sig og førte ham hen i sengen. Hendes tynde fingre holdte hårdt om hans stive lem. Langsomt bevægede hun sin hånd op og ned. I et sensuelt tempo. Lysten voksede vildt i kroppen på ham. Lysten flød gennem hans krop.
   "Hurtigere," hviskede han, mens han stønnede lavt.
   "Okay skat," svarede hun og klemte hårdere om hans pik. Hun bevægede hånden hurtigere. Hver en muskel i hans krop var spændt.
   Pludselig stoppede hun. Han kunne ikke mærke hende mere.
   Langsomt... gled hans store pik op i hendes våde og stramme hul.
   Langsomt... gled hans pik ud. Han klemte hårdt fast om hendes hofter. Hendes vejrtrækning blev tung, dyb. Hårdt! Borede han sin pik op i hende. Hun stønnede. Hun svedte. Han tørklædet af, kastede hende ned i sengen og kneppede hende hårdt. Hendes hænder greb ud efter puder. Hendes krop snoede sig i takt med hendes orgasme. Hun stønnede højt.
   De åbnede deres øjne, kiggede på hinanden og fik deres orgasme.


Hun rejste sig fra sengen og gik ud i stuen. Hun tog ivrigt af i Bailey og drak det sidste. Hun tog sit tøj på.
   "Går du?" spurgte han.
   "Nej."
   "Bliver du?"
   "Hvis du synes."
   "Det gør jeg."
   De stod et kort sekund i stilheden.
   "Har du nogensinde smagt mine sandwichs?"
   "Nej."
   De gik ud i køkkenet og spiste flere af hendes sandwichs.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/08-2014 23:35 af Sarah Kristine Frederiksen (Street Writer) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 821 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.