2En ny synsvinkel..
LIGEGLAD · En storm i mit sind.. Rusker min krop i alle retninger -... [...]
Blandede tekster · afhængighed, frustration, tomhed
8 år siden
3Kanylen er gået i stykker
Alt hun ville, var bare at være i stykker.. · En utæmmet pige med T... [...]
Kortprosa
8 år siden
2Fanget i længsel..
En tilstand så melankolsk at det ligner hun er bange for mig. Min... [...]
Blandede tekster
8 år siden
7Smag af stoffer
Derude bag skærmen.. Fra højre til venstre, oppe som nede, høje v... [...]
Blandede tekster
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Line Olsen (f. 1991)
Derude bag skærmen.. Fra højre til venstre, oppe som nede, høje vel som clean, raske og syge.. Mennesker.. Dig og mig og jer.. Min angst.. Ecstasy på tungen - en tunnel af farver.. Alle farver! Det kommer altsammen nærmere.. Det kribler under huden - DMT ned i dine lunger.. Spreder sig i kroppen og Euroforiske pensel strøg af ren eurofori byder dig velkommen.. En dimension, en uforglemmelig smagsoplevelse af en verden som ikke tør filosoferes nærmere, men blot lades stå hellig frem for sådan en som mig, men hemmelig og anderledes for sådan en som dig.. En ny dimension af dine mareridt bliver til et hiv af alle dine drømme.. Mit.. Og 5 minutter efter bliver søjler, figurer og skarpe farver virkelighed og magi går af musikken.. Som dig - skide præcis, kedelig og af samme rus som altid.. SOm mig - vild hjertet, forvirret og syg.. Mine blodkar åbner sig og gør klar til de første dråber om håb før det slukker mig.. Fuld ild, paranoide tanker.. Jeg er dårlig.. Benzin på bålet, - en tur til! Fuld ild, paranoide tanker.. Jeg er dårlig.. Benzin på bålet, - en sprøjte.. Kanyle.. Orange.. Vat! glem ikke vatten! Og vand.. Rent.. affaldet i stoffet filtreres fint fra og ligger tungt i bunden af det skide plastic bæger.. Fyld sprøjte og udtræk - blod! Stagen løsnes med min mund, og endnu en vågen nat bag egne ord, ordspil, udtrykkelse og rod.. Sammen med mig selv lukker jeg et råb om hjælp inde i mit eget digt.. Jeg har fixet.. Jeg har lyst igen - fuld ild, paranoide tanker.. Jeg er dårlig.. Benzin på bålet .. - jeg ser dig.. Men du er alene.. Rystende, du ser forvirret ud.. Jeg er kommet for at følge dig hjem, side om side.. Må jeg ligge dig ned? Pigen med sprøjten i armen.. Smukke.. Amfetamin holder dig vågen og tynd! Hold mig tæt og træk mit tøj af - og rør mig - ikke et ord, kun hjerte banken.. Kærlighed! Vokser og vokser, stopper? Der? En tanke mistes og jointen tændes på ny.. - venstre om, altid.. Åbentbart.. Narkoman! Shh, og tag den sidste streg vi kan ikke blive her.. Hvor skal vi hen? Vente i køen.. Og se på? Imens de stjæler alle vores ting? - ligegyldighed.. Jeg er ligeglad.. Pisse ligeglad! Med alle jer! Alle jer som bare står og kigger på! Du bliver aldrig ligeså vigtig som stofferne og jeg er ligeglad.. Jeg går med blod udenpå tøjet, men stadigvæk komme igennem køen.. Jeg bliver ved, sort og hvid, endnu et tal! 3 er undervurderet, men det er en helt anden slags historie og afhængighed .. For gudsskyld, jeg er søvnløs og kun halvvejs ... Kun du vil jeg for foraltid elske, min kærlighed kunne forandre... Jeg håber ikke jeg er for sent på den??

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/06-2015 07:48 af Line Olsen (Crackpigen) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 469 ord og lix-tallet er 18.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.