Mit hjertes sandstrand


8 år siden 7 kommentarer Blandede tekster romantik kærlighed sommer

2Fravær
Jeg ville ønske, at jeg havde din stemme på bånd. · Så kunne jeg af... [...]
Blandede tekster · længsel, kærlighed, savn
8 år siden
4De brune øjne
I dine brune øjne finder jeg svaret. · På et billede, · ansigt til an... [...]
Digte · kærlighed, følelser, smerte
8 år siden
7Mit hjertes sandstrand
Jeg har lyst til at tegne dit navn i mit hjertes sandstrand. · Jeg ... [...]
Blandede tekster · romantik, kærlighed, sommer
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Daniel Alexander Toft Østergaard (f. 1996)
Jeg har lyst til at tegne dit navn i mit hjertes sandstrand.
Jeg vil altid ligge i nærheden og beskytte det mod regnens udvisk og destruktive turistbørns leg.
Når der er ro og jeg kan mærke efter, føles det som om, at du vandrer stille på strandbredden.
Jeg kan mærke hvordan den glødende sommersol forkæler dit ansigt og du skænker et smil, der varmer hele standen bedre end solen selv.
Og selv hvis du skulle vandre for langt eller fare vild, så kan du jo bare lede efter dit navn, så ved du, at du er på min strand.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/12-2015 12:31 af Daniel Alexander Toft Østergaard (Dato) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.