2Fravær
Jeg ville ønske, at jeg havde din stemme på bånd. · Så kunne jeg af... [...]
Blandede tekster · længsel, kærlighed, savn
8 år siden
4De brune øjne
I dine brune øjne finder jeg svaret. · På et billede, · ansigt til an... [...]
Digte · kærlighed, følelser, smerte
8 år siden
7Mit hjertes sandstrand
Jeg har lyst til at tegne dit navn i mit hjertes sandstrand. · Jeg ... [...]
Blandede tekster · romantik, kærlighed, sommer
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Daniel Alexander Toft Østergaard (f. 1996)
Jeg ville ønske, at jeg havde din stemme på bånd.
Så kunne jeg afspille den igen og igen, og græde som var det den smukkeste sang.
Jeg ville ønske, at jeg kunne se et billede af dit smil uden at frygte, at du aldrig vil smile for mig igen.
Når natten falder på, bliver det endnu tydeligere, at du ikke er her.
Her er ingen fred, men her er alt for stille.
Lyden af dit åndedræt mod mit bryst er udskiftet med lyden af uret, der tæller hvert sekund uden dig.
På et tidspunkt falder jeg langt om længe i søvn.
Her mødes vi, i drømmenes verden.
Vores eventyr stopper brat, idet jeg vågner og venter naivt på dit morgenkys.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/12-2015 15:19 af Daniel Alexander Toft Østergaard (Dato) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 120 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.