1Navnesøstre - Darmoors Genkomst II - Kapite...
"Hvor er din navnesøster?" · "Min hvad?" Celina kiggede tydeligt ov... [...]
Fantasy · begyndelse, spænding, konflikt
7 år siden
1Navnesøstre - Darmoors Genkomst II - Kapite...
Desdemrula stod med et lille snu smil spillende over munden i for... [...]
Fantasy · politik, sladder, magtspil
7 år siden
1Under Overfladen - Kapitel 7
Allerede næste dags middag var hun tilbage i den gade hvor Kallas... [...]
Romaner · thriller, nedtur, frygt
7 år siden
3Navnesøstre - Darmoors Genkomst II - Prolog
Jean Daniel kiggede forsigtigt op over det høje næsten visne græs... [...]
Fantasy · fantasy, erkendelse, legender
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Hanne Rump (f. 1971)
Wuuuuhuuuuu det var et rush. Declan følte sig højere oppe end han nogensinde havde været på noget skud kokain. Kvinden foran ham blødte fra munden og var fjern i blikket. Hun var færdig.
   Han lod hende falde. Det var som om, hun svævede nedad i slowmotion som om, hans hjerne arbejdede på at forlænge oplevelsen og gøre den så intens som overhovedet muligt. Hun ramte også jorden i slowmotion, først knæene så hoften så skulderen og til sidst hovedet. Hver enkelt del hoppede ligesom lidt op igen før kroppen endelig lagde sig til ro.
   Declan bøjede sig ned. Hans hjerne vidste godt at han gjorde det hurtigt men han havde stadig den forunderlige fornemmelse af at alt forgik i slowmotion. Det trak nydelsen i langdrag og det var vidunderligt. Han kunne næste ikke rumme det. Jagtkniven blinkede et øjeblik i det svage lys mens den jog ned mod hendes hals.
   Så pumpede hjerteblodet ud og det var slut. Declan gispede efter vejret og kom langsomt op til overfladen igen. Det var helt sikkert bedre end kokain, bedre end sex.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/06-2016 14:42 af Hanne Rump (HanneR) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 179 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.