1Navnesøstre - Darmoors Genkomst II - Kapite...
"Hvor er din navnesøster?" · "Min hvad?" Celina kiggede tydeligt ov... [...]
Fantasy · begyndelse, spænding, konflikt
7 år siden
1Navnesøstre - Darmoors Genkomst II - Kapite...
Desdemrula stod med et lille snu smil spillende over munden i for... [...]
Fantasy · politik, sladder, magtspil
7 år siden
1Under Overfladen - Kapitel 7
Allerede næste dags middag var hun tilbage i den gade hvor Kallas... [...]
Romaner · thriller, nedtur, frygt
7 år siden
3Navnesøstre - Darmoors Genkomst II - Prolog
Jean Daniel kiggede forsigtigt op over det høje næsten visne græs... [...]
Fantasy · fantasy, erkendelse, legender
7 år siden
2Under Overfladen - Kapitel 6
Diana var helt bevist kommet tilbage til Kallas en fredag aften, ... [...]
Romaner · thriller, sorg, selvdestruktivitet
7 år siden
3Under Overfladen - Kapitel 5
Efter at have sat Diana i en taxi udenfor baren slentrede Declan ... [...]
Romaner · thriller, ondskab, psykopat
7 år siden
2Forvekslingen - Darmoors Genkomst I - Kapit...
Clara grinede til Klaus hen over baren og lænede sig frem mod ham... [...]
Fantasy · begyndelse, angst, magtkamp
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Hanne Rump (f. 1971)
Declan gik ned ad gaden med en varm fornemmelse i maven. Han havde haft lyst til at forføre pigen. Det var lang tid siden, at han havde mødt en pige, som havde givet ham lyst til at være charmerende, lyst til at tale med hende, lyst til at invitere hende ud. Han fløjtede, mens han gik ned ad gaden med hænderne i lommerne.
   Det var en ret fantastisk aften. Det var køligt, men ingen regn, himlen var klar. Declan trak vejret dybt og nød et øjeblik den skarpe friske luft. Så så han sig om. Der var ingen andre end ham selv i gaden, så han drejede hurtigt ind i en lille smøge uden gadelys og forsvandt i skyggerne.
   Inde i skyggerne tog han hansker på og tog dernæst en skinnende ny hængelås af en gammel dør, der ledte ind til et gammelt slidt baglokale til en forladt butik.
   Nede i kælderen sad en ung mand lænket til en gammel radiator med håndjern. Manden var kneblet og nøgen. Hans øjne fulgte Declan. De lyste af angst. Han veg tilbage da Declan rakte hånden frem. Det fik Declans stemme til at blive blød. "Rolig nu, der sker ikke noget." Da manden sad stille, trak Declan med blide fingre kneblen af ham.
   Declan kiggede manden lige ind i øjnene. "Er du klar til et lille eksperiment?"
   Manden fik tårer i øjnene, mens han rystede febrilsk på hovedet. "Nej, nej, nej, nej."
   Declan tsk'ede, mens han rystede på hovedet. "Du ved godt, det der ikke hjælper spor." Han låste håndjernene op, trak mand op og stå og lænkede ham til at boltene i væggen. Han stod med ansigtet ind mod væggen, armene rakt op og ud og benene spredt. Han lignede et stort kryds bagfra. Declan smilede.
   Woosh Woosh. Snerten på pisken sagde den mest fantastiske lyd, når den susede gennem luften.
   Lyden af snerten, der ramte hud, var næsten bare et knald. Det var lidt skuffende - faktisk.
   Til gengæld var lyden af snerten, der trak sig tilbage fra huden så meget bedre. Den lyd havde Declan slet ikke tænkt på, da han besluttede at udforske mulighederne i pisken som redskab.
   Ritch!
   Næsten som når man fjernede kraftigt tape. Der fulgte lidt ødelagt hud med hver gang.
   Woosh. Knald. Ritch. Skrig.
   Den unge mand skreg ved hvert eneste slag. Han var vidunderlig. Det var lige før Declan fik lyst til at kysse ham og sige tak. Hvert skrig fik nydelsen til at risle ned gennem ham. Bedre end kokain. Lige så godt som sex. Den næste tanke, tanken om Diana, rullede helt af sig selv. Han gøs af velbehag og sød forhåbning om at møde hende igen.
   Så var hans tanker tilbage ved manden og den aktuelle opgave. Der ville være meget nydelse i ham endnu. På et tidspunkt ville det slutte med det vilde sus, bedre end sex, men ikke lige nu, ikke i dag.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 03/07-2016 22:14 af Hanne Rump (HanneR) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 485 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.