Hvidvask.dkb


5 år siden 2 kommentarer Digte historie penge bank

2Tro og håb
Jeg leder i skyggerne, jeg ser i mørket for at finde lys, jeg søg... [...]
Essays · livserfaring
5 år siden
2Gadens brosten
Jeg glider hen over gågadens brosten, jeg svæver uden at falde, d... [...]
Essays · det ukendte, udskillelse, anderledes
5 år siden
1Lea
Skyggerne spiller mig en pus, de gør de små solstråler som siver ... [...]
Kortprosa · lykke, ægte kærlighed, møde
5 år siden
3Dealer
Jeg er Følelsespusher, jeg sælger følelser til dig, jeg gør dig a... [...]
Filosofihulen · følelser
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Martin Nielsen (f. 1990)
Hvidvaskende våbenleverandører, en af de internationale aktører, i folketinget de skal nu afhøres, af deres brødreskikke bliver sagen til en smøre.

Vent at se.

At feje ind under gulvtæppet er intet problem, befolkningen forvirres med paragraffer og love, der giver dem hovedbundseksem.

Sådan sikres at de gyldne håndtrykke stadigt kan sove, uden for rækkevidde fra landets ret og love.

hvis de krakker er prisen dyr, ikke for dem men for os som i forvejen har sat alt på styr.

Opsparinger og investeringer bliver da pantet, sådan er det jo efterhånden forventet.

Loven er lige selv for en skolepige, men ikke bare liiige hvis de går med slips og har sig en bank, bryder de den kan de stadig stå rankt, til interviews og forsvare deres sag, som var det blot endnu en arbejdsdag.
Forfatterbemærkninger
finansverdenens hidtidige mønster, nu må vi se. Man har vel lov at håbe?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/09-2018 13:51 af Martin Nielsen (martin23april90) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 133 ord og lix-tallet er 39.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.