Congo-bajere


5 år siden 3 kommentarer Blandede tekster venskab vinter ulykkelig kærlighed

2De frie fugle
Han har guldring i øret. Og ved alt muligt om alting. Jeg kigger ... [...]
Blandede tekster · forelskelse, ungdom
3 år siden
3Psykopaten
Han er tatoveret op ad nakken. Som et ægte LTFer. I junisolens sk... [...]
Blandede tekster · nuet, forelskelse, sex
3 år siden
6Det der sus
Det er det der sus. Når alting smelter sammen, og der er vind i m... [...]
Blandede tekster · sommerferie, københavn, lykke
5 år siden
3Badebolden
Jeg glemmer det nok aldrig. Hvor lykkelig jeg var. Den sommer. I ... [...]
Blandede tekster · sårbarhed, hjertesorg, stranden
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lotus Nielsen (f. 1995)
Han er min bedste ven. Det ved jeg han er. Han inviterer mig ud at spise. Vi handler ind sammen. Men vi kysser ikke. Vi holder ikke hinanden i hånden eller boller om natten. Om aftenen spiser vi mad fra grillen hjemme hos hans mor. Der er sekretær på en produktionsskole og aldrig får råd til en ny vaskemaskine. Jeg er forelsket. Det ved jeg, at jeg er. Når jeg kigger på ham. På hans store læber. Der skjuler alle de lede ord. Som han ihærdigt forsøger at holde tilbage. Ligesom volden i hans arme. Når han fik lyst til at slå sin ekskæreste. Men endte med at sparke hende. Vi ser Titanic og drikker congo-bajere. Jeg får lov til at sove med dobbeltdynen. Selv om jeg er meget mindre end ham. Der sker noget. Den nat i februar. For første gang er vi fremmede for hinanden. Der er kun os to. Og hans lillesøster. På den anden side af væggen. Vi ruller rundt. I en svedig dobbeltdyne. Fletter fingre. Undersøger hinandens ukendte kroppe. Som en åbenbaring. Den nat i februar. Jeg drømmer stadigvæk om ham. Hver nat. Der er ikke noget der gør mere ondt. End freden der aldrig sænker sig.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/03-2019 11:28 af Lotus Nielsen (dronningenaflorteøen) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 202 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.