Kærlighed i damepisseren


4 år siden 0 kommentarer Smilebåndet ægte kærlighed relationer livsrefleksion

1De rigtigeste forkerte krøller
Som barn sad hun tit i gyngen, der hang i træet, uden for deres r... [...]
Noveller · barndom, frygt, liv
4 år siden
6Remouladekærlighed
Der findes mange kærlighedshistorier der ikke er blevet fortalt e... [...]
Smilebåndet · nysgerrighed, hyldest, ægte kærlighed
4 år siden
2Tumultarisk indkøbsmani
Dagen før dagen. · I morgen fra klokken seks til nul nul dut vil ha... [...]
Smilebåndet · fortidsminder, livsanskuelse, afhængighed
4 år siden
5Voksenlivsfrikvarter
Vi har været på Bakken, for at holde voksenlivsfrikvarter. Om dag... [...]
Smilebåndet · tanker, bakken, livet
4 år siden
5Henkastet panik
Når man skal overraske nogen, kan det føles som en date. Alt kan ... [...]
Smilebåndet · overraskelse, tanker, vanvid
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mette-Maj Ronja (f. 1991)
Teufel Bash er ikke den første gang vi mødte hinanden, men det er den første gang vi tissede sammen. Alle ved jo, at det er den egentlige start på et solidt venskab. Vi blev dus i damepisseren og vi kiggede hinanden dybt i øjnene, mens vi sad på huk og dyppede af. For os blev det en uudslettelig aften.

Du havde drukket rosé en små tolv timers tid, og beklagede dig over, at du havde glemt at tage bh på. Jeg forsikrede dig for, at tilværelsen uden bh var det smukkeste en kvinde kunne udsætte sig selv for. Men du fastslog at dine bryster, jo for helvede, var større end mine, så det gjorde jo skide ondt.
Det var dér jeg vidste vi skulle være kammerater og at vi sammen, resten af vores liv, skulle gå på dydens smalle vej.

Jeg havde taget en meget stram, lang lyserød nederdel på og hvad jeg ikke vidste var, at jeg lignede en dartskive bagfra. Det havde regnet inden jeg cyklede afsted, og derfor havde jeg taget en remapose over min saddel. Deres poser er jo den velkendte blå, og den lorte malling havde smittet af på min diskrete klasker! Detalje! Jeg vidste det ikke! Måske den blå farve havde skabt en form for Sims-lignende diamant over mit hoved, for alle knallerthoveder ville give mig en tur på deres fine knallert. Ikke nok med det, så insisterede de allesammen på at jeg skulle sidde foran, som i ovenpå deres underlivssystem. Og sådan kom det til at blive.

Det var først bagefter, at det blev klart for mig, at jeg var blevet narret til nærhed!
Når man drikker Slots Guld-bajer er det som om din sjæl bliver til tjære, og det er helt sikkert positivt i den her sammenhæng. Både du og jeg kørte nemlig på alle knallerterne og husker, utroligt nok, ingen andre end hinanden.

Vi to smeltede den aften, trods alle andre forsøgte at smelte sig sammen med os.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/08-2019 12:47 af Mette-Maj Ronja og er kategoriseret under Smilebåndet.
Teksten er på 327 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.